Muziek opnemen rechtstreeks van mengtafel. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had eens een vraag. Mijn broer is DJ en zou graag zijn muzieksets opslaan, kan ik via een kabeltje rechtstreeks van de output ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek opnemen rechtstreeks van mengtafel.
Hallo,
ik had eens een vraag. Mijn broer is DJ en zou graag zijn muzieksets opslaan, kan ik via een kabeltje rechtstreeks van de output van zijn mengtafel naar mijn iphone gaan en dan eventueel via een applicatie zo de muziek rechtstreeks opslaan op mijn iphone? en hoe zit het dan met de kwaliteit? ik hoop dat iemand mij kan verderhelpen. alvast bedankt MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek opnemen Iphone in stereo | Nickhelsen | Muziek, foto & video | 0 | 18-04-11 18:30 |
Archiveren van UIImageView's rechtstreeks uit array zonder [self.view subviews] | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 24-11-10 02:14 |
Muziek: muziek rechtstreeks op mijn iphone verwijderen? | rikkie123 | Muziek, foto & video | 1 | 08-02-10 19:41 |
|
|