iPhoto streamen naar iPad/iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik had gedacht met de iTunes homesharing voortaan gewoon vanuit mn iPad over het wifi netwerk alles te kunnen bekijken en raadplegen. Dus naast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhoto streamen naar iPad/iPhone
Hoi,
ik had gedacht met de iTunes homesharing voortaan gewoon vanuit mn iPad over het Wi-Fi netwerk alles te kunnen bekijken en raadplegen. Dus naast muziek ook de foto's uit iPhoto. Dit lijkt dus niet te werken! Weet iemand of dit op een of andere manier toch kan? Zodat bvb de iPad als fotokader kan gebruikt worden terwijl hij foto's streamt uit iPhoto? Of gewoon in de applicatie Foto's, de iPhoto bibliotheek kunnen raadplegen. thanks voor jullie reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou dit ook willen, maar heb tot nu toe alleen PhotoGrab (voor iPad) gevonden. Iemand ervaring daarmee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Windows: Streamen naar iPad vanuit itunes | arcovandermeij | iTunes | 0 | 10-03-11 20:18 |
Foto's van Iphone naar Iphoto | Dolfijntje | Desktop-applicaties | 5 | 11-08-10 12:39 |
Foto: Submappen uit iPhoto naar iPhone/iPad | iblauw | Muziek, foto & video | 0 | 16-07-10 13:15 |
iPhoto foto's naar iPhone in filmrol | iTim | iTunes | 3 | 07-08-09 16:57 |
|
|