Kan muziek niet vinden discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgens de normale procedure muziekbestanden van mijn computer naar de Iphone overgezet. ik heb gecontroleerd of de muziek er op staat; dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan muziek niet vinden
Ik heb volgens de normale procedure muziekbestanden van mijn computer naar de Iphone overgezet.
ik heb gecontroleerd of de muziek er op staat; dat is het geval. Ik heb de Iphone losgekoppeld en daarna de apss iTunes aangeklikt; er verschijnen alleen maar afbeeldingen van CD's die ik kan downloaden. Ik ik echter wil de muziek afspelen die ik er zelf heb opgezet, maar die kan k niet vinden. Ik heb het nog geprobeerd op het veld 'meer'( rechts onder in) maar ook daar kom ik niet verder Wie help met uit de brand ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De iTunes App is (op de iPhone) alleen de winkel.
Probeer de iPod App eens.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na sync die goed is gelukt, waar kan ik de muziek vinden op de iPad?? | Moos1967 | iPad algemeen | 2 | 10-12-10 12:43 |
Ringtones kan ik niet vinden. | Berrie | Ringtones en Wallpapers | 6 | 18-12-09 17:07 |
kan oktoprep niet vinden | truckdiver | Unlock [archief] | 11 | 06-02-08 20:04 |
Mac OS X: Kan de Kalender niet vinden | snuitje74 | Desktop-applicaties | 4 | 30-01-08 14:02 |
|
|