.oma omzetten naar mp3 op een mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin had een 'mp3-speler' van Sony waarbij er verplicht gebruik moest worden gemaakt van het programma Sonicstage. Dit programma maakte van ieder muziekbestand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.oma omzetten naar mp3 op een mac
Mijn vriendin had een 'mp3-speler' van Sony waarbij er verplicht gebruik moest worden gemaakt van het programma Sonicstage. Dit programma maakte van ieder muziekbestand een .oma extensie.
Weet iemand misschien een programma voor de mac om deze .oma bestanden om te zetten naar mp3 bestanden, zodat ik deze via iTunes op de iPhone van mijn vriendin kan zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is een format dat speciaal is bedacht door Sony om kopiëren tegen te gaan, dus ik denk dat converteren niet kan.
Ik weet niet om hoeveel muziek het gaat, maar ik ben bang dat het het "makkelijkst" is om je cd's opnieuw te rippen. Als je die nog hebt natuurlijk.... |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Ik vreesde al voor dit antwoord. Maar ja, niks aan te doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
overstappen naar een mac, goedkoper | absrnd | Chat en geruchten | 18 | 21-05-08 19:14 |
|
|