Fotoalbum met sub-albums discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om op de iPad 1 een sub-album toe te voegen aan een album? of zijn er betere photoalbum-apps voor de iPad dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotoalbum met sub-albums
Is het mogelijk om op de iPad 1 een sub-album toe te voegen aan een album? of zijn er betere photoalbum-apps voor de iPad dan het normale item?
Dankje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook opzoek naar zo iets.
Ik wil een map maken met naam en in die map wil ik submappen met andere namen zodat ik mijn foto's kan sorteren |
|
||||
|
||||
In cydia staat een (betalende) tweak waarmee je submappen kan aanmaken vanop je iPhone/iPad.
Photoalbums+ (voor iPhone of voor iPad, ze zijn er alle 2) |
|
|||
|
|||
Bestaan er geen alternatieven zonder jb. Het is voor iemand met een ipad2 en is niet JB en voorlopig gaat dit ook niet.
Bestaan er geen apps die dat ook kunnen. |
|
||||
|
||||
Ik vind dit ook een gemis binnen huidige systeem.
Is er geen ontwikkelaar die hier aan de slag kan gaan? Ik wil gerust een paar euro betalen voor een goede app. Ik heb hier jammer genoeg niet de nodige kennis voor. Ik ben geen JB, dus dat is voor mij ook geen oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Fotoalbum -s- ??? | peppe21 | Muziek, foto & video | 29 | 18-10-10 16:31 |
Windows: Fotoalbum | Aurus | iTunes | 2 | 20-09-10 22:21 |
Fotoalbum | patdcat | Archief | 2 | 23-07-10 20:47 |
Foto: Fotoalbum weergeven | wijnstudio | Muziek, foto & video | 0 | 26-04-09 11:17 |
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? | andre-nl | Muziek, foto & video | 8 | 16-06-08 15:57 |
|
|