iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/89866-audi-a3-koppeling-iphone-4-radio-via-aux-ingang.html)

WLA 25-04-11 13:54

AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang
 
Ik heb een Audi A3 met een radio voorzien van AUX ingang. Ik heb een kabel gekocht mini jack-mini jack en heb hiermee mijn Iphone 4 aangesloten. Daarna de radio op AUX gezet en op de Iphone 4 Itunes geselecteerd. Ik kan echter geen Itunes afspelen. Het volume op de Iphone heb ik maximaal gezet. iemand een oplossing.

gangster2 25-04-11 22:49

iphone op ipod zetten en uw gewenste muziek afspelen mini jack is niet je de juiste benaming het is 3.5 inch jack ;)

WLA 25-04-11 23:10

Heb ik gedaan maar zonder succes. Ik zie op internet dat je ook een kabel kan kopen 3,5 inch jack - brede fiche (geen idee hoe dit noemt; fiche die je onderaan de Iphone aansluit om hem op te laden). Zou dit misschien een oplossing zijn?

ballegooier 25-04-11 23:20

Wat is nou precies het probleem dan? Wat werkt er dan niet? "ik kan geen iTunes afspelen" klinkt alsof je op je iPhone niet iets afgespeeld krijgt.

Volgens mij heb je de juiste spullen dus moet het lukken. Probeer eens je iPod applicatie (dus niet de iTunes app) de 3,5mm plug van het kabeltje in de koptelefoon stop je het kabeltje bovenin je iPhone en de andere plug in de aux van je autoradio. Zo moet het werken.
Autoradio op aux zetten en klaar is Kees.

Werkt de aux aansluiting op de autoradio wel met andere mp3 spelers.....? Ik bedoel: weet je zeker dat die (functie / aansluiting van de) autoradio werkt?

WLA 26-04-11 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 667967)
Wat is nou precies het probleem dan? Wat werkt er dan niet? "ik kan geen iTunes afspelen" klinkt alsof je op je iPhone niet iets afgespeeld krijgt. WLA: Op de iphone lukt het om muziek af te spelen via de Ipod functie.

Volgens mij heb je de juiste spullen dus moet het lukken. Probeer eens je iPod applicatie (dus niet de iTunes app) de 3,5mm plug van het kabeltje in de koptelefoon stop je het kabeltje bovenin je iPhone en de andere plug in de aux van je autoradio. Zo moet het werken.
Autoradio op aux zetten en klaar is Kees.WLA: Staat op iPod maar werkt niet.

Werkt de aux aansluiting op de autoradio wel met andere mp3 spelers.....? Ik bedoel: weet je zeker dat die (functie / aansluiting van de) autoradio werkt?

WLA: Geen idee want heb geen andere MP3 spelers. Zal het nog even checken bij vrienden.

Zie antwoorden in het groen

sham27 26-04-11 20:05

Bij mij werkt dat wel in een Golf. Maar sowieso heb je er niet veel aan hoor, nogal bagger kwaliteit.

ballegooier 26-04-11 20:14

Ik gebruik sinds kort de audio output van/via de Dock connector (heb een autoradio met iPod ondersteuning) dat klinkt geweldig. Koptelefoon uitgang via aux-in mbv 3,5mm kabeltje verschilt echter niet denderend veel vind ik. Bluetooth audio streamen (kan ie ook) klinkt wel bagger.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.