//

AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang

AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Audi A3 met een radio voorzien van AUX ingang. Ik heb een kabel gekocht mini jack-mini jack en heb hiermee mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-11, 13:54
WLA WLA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Question AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang

Ik heb een Audi A3 met een radio voorzien van AUX ingang. Ik heb een kabel gekocht mini jack-mini jack en heb hiermee mijn Iphone 4 aangesloten. Daarna de radio op AUX gezet en op de Iphone 4 Itunes geselecteerd. Ik kan echter geen Itunes afspelen. Het volume op de Iphone heb ik maximaal gezet. iemand een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-11, 22:49
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

iphone op ipod zetten en uw gewenste muziek afspelen mini jack is niet je de juiste benaming het is 3.5 inch jack
  #3  
Oud 25-04-11, 23:10
WLA WLA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Heb ik gedaan maar zonder succes. Ik zie op internet dat je ook een kabel kan kopen 3,5 inch jack - brede fiche (geen idee hoe dit noemt; fiche die je onderaan de Iphone aansluit om hem op te laden). Zou dit misschien een oplossing zijn?
  #4  
Oud 25-04-11, 23:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat is nou precies het probleem dan? Wat werkt er dan niet? "ik kan geen iTunes afspelen" klinkt alsof je op je iPhone niet iets afgespeeld krijgt.

Volgens mij heb je de juiste spullen dus moet het lukken. Probeer eens je iPod applicatie (dus niet de iTunes app) de 3,5mm plug van het kabeltje in de koptelefoon stop je het kabeltje bovenin je iPhone en de andere plug in de aux van je autoradio. Zo moet het werken.
Autoradio op aux zetten en klaar is Kees.

Werkt de aux aansluiting op de autoradio wel met andere mp3 spelers.....? Ik bedoel: weet je zeker dat die (functie / aansluiting van de) autoradio werkt?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-04-11 om 23:31.
  #5  
Oud 26-04-11, 19:21
WLA WLA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Wat is nou precies het probleem dan? Wat werkt er dan niet? "ik kan geen iTunes afspelen" klinkt alsof je op je iPhone niet iets afgespeeld krijgt. WLA: Op de iphone lukt het om muziek af te spelen via de Ipod functie.

Volgens mij heb je de juiste spullen dus moet het lukken. Probeer eens je iPod applicatie (dus niet de iTunes app) de 3,5mm plug van het kabeltje in de koptelefoon stop je het kabeltje bovenin je iPhone en de andere plug in de aux van je autoradio. Zo moet het werken.
Autoradio op aux zetten en klaar is Kees.WLA: Staat op iPod maar werkt niet.

Werkt de aux aansluiting op de autoradio wel met andere mp3 spelers.....? Ik bedoel: weet je zeker dat die (functie / aansluiting van de) autoradio werkt?
WLA: Geen idee want heb geen andere MP3 spelers. Zal het nog even checken bij vrienden.

Zie antwoorden in het groen
  #6  
Oud 26-04-11, 20:05
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Bij mij werkt dat wel in een Golf. Maar sowieso heb je er niet veel aan hoor, nogal bagger kwaliteit.
  #7  
Oud 26-04-11, 20:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik gebruik sinds kort de audio output van/via de Dock connector (heb een autoradio met iPod ondersteuning) dat klinkt geweldig. Koptelefoon uitgang via aux-in mbv 3,5mm kabeltje verschilt echter niet denderend veel vind ik. Bluetooth audio streamen (kan ie ook) klinkt wel bagger.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone op AUX ingang autoradio? AeronNL iPhone accessoires en onderdelen 10 22-12-08 22:17
iphone naar auto AUX ingang bbilsen iPhone accessoires en onderdelen 30 26-08-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.