//

Foto's verzenden naar iPhone

Foto's verzenden naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben nieuw hier, Gisteren is mijn nokia5800 stuk gegaan na een 2 jarig abonnement. Op zich niet zo heel erg maar nu sta ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-07-11, 13:23
iPhone4jj iPhone4jj is offline
 
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Question Foto's verzenden naar iPhone

Hallo ik ben nieuw hier,

Gisteren is mijn nokia5800 stuk gegaan na een 2 jarig abonnement. Op zich niet zo heel erg maar nu sta ik voor de keuze om te wachten tot de iPhone 5 of nu de iPhone 4. Mijn keuze wijkt uit naar de iPhone 4 nu. Misschien kunnen jullie me overtuigen om te wachten?

Dan nu mijn vraag: Kan je vanaf een blackberry en een sony ericson foto's verzenden NAAR de iPhone, in goeie kwaliteit origineel formaat enzovoorts? Ook mijn vraag is kan je foto's vanaf je iPhone verzenden in origineel formaat en goeie kwaliteit naar andere iPhones en andere smartphones?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-11, 14:53
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Ik denk het wel, maar ik doe dat altijd via email, dus vanaf mn pc mezelf een mailtje sturen met de fotos als bijlage, wel apart en dan opslaan in filmrol als ie vraagt om de foto op te slaan.

Als je fotos op je bb of sony hebt staan kun je ze ook gewoon naar je pc overzetten en dan via itunes syncen.
  #3  
Oud 10-07-11, 15:18
RaggedKnife RaggedKnife is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 42
Standaard

Ik zou voor de iPhone 5 gaan je gaat spijt hebben als je nu een iPhone 4 koopt en dan twee maandjes later komt de iPhone 5 uit
  #4  
Oud 10-07-11, 21:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone4jj Bekijk bericht
Hallo ik ben nieuw hier,

Gisteren is mijn nokia5800 stuk gegaan na een 2 jarig abonnement. Op zich niet zo heel erg maar nu sta ik voor de keuze om te wachten tot de iPhone 5 of nu de iPhone 4. Mijn keuze wijkt uit naar de iPhone 4 nu. Misschien kunnen jullie me overtuigen om te wachten?

Dan nu mijn vraag: Kan je vanaf een blackberry en een sony ericson foto's verzenden NAAR de iPhone, in goeie kwaliteit origineel formaat enzovoorts? Ook mijn vraag is kan je foto's vanaf je iPhone verzenden in origineel formaat en goeie kwaliteit naar andere iPhones en andere smartphones?

Alvast bedankt!
Het is heel simpel: je kan je foto's versturen via email en je kan foto's versturen en zelfs video's via whatsapp; de dag van vandaag hebben de nieuwere toestellen van oa blackberry en android allemaal de app whatsapp beschikbaar, zo kan je naar elkaar alles doorsturen wat je maar wil (wel beste via Wi-Fi of 3G of eventueel edge). En het werkt via data.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verzenden heymissen Archief 3 29-08-10 19:37
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
verzenden naar andere GSM ? ihubie Archief 3 01-10-08 16:23
iPhone verzenden naar Nigeria basboy Archief 3 04-06-08 17:28
Foto's verzenden via Bluetooth Sandraj71 Archief 3 14-04-08 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.