//

Hipstamatic probleempje

Hipstamatic probleempje discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Is er een mogelijkheid om de foto's die op de filmrol staan van de Hipstamatic App zelf terug in de filmrol van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-11, 12:28
Perdut Perdut is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard Hipstamatic probleempje

Hoi,

Is er een mogelijkheid om de foto's die op de filmrol staan van de Hipstamatic App zelf terug in de filmrol van de iPhone te krijgen ? Ik heb per ongeluk alle foto's gewist uit mijn filmrol en nu had ik die graag terug natuurlijk. De originelen zijn dus nog altijd te zien in de Hippstamatic app zelf maar ik vind geen manier om die terug te sturen naar de filmrol.
Iemand die weet of het mogelijk is ?

Gr,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-11, 19:28
Hroswith Hroswith is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 50
Standaard

Het is inderdaad een beetje raar dat dat niet kan. Wat je wel kunt doen, is de foto's vanuit de Hipstamatic-app naar jezelf mailen en dan de foto vanuit je mail opslaan. Dan komt ie ook in je filmrol.

Maar het is vreemd dat het niet gewoon direct kan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hipstamatic NSW Always On niet downloadbaar? Crippless iPhone Apps 0 04-06-11 12:54
Hipstamatic (foto-app)! Dejive iPhone Apps 8 03-01-11 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.