restore zonder update uitvoeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. Via iTunes geeft hij aan dat ik heel veel overige dingen op mijn iPad nano heb. Dit is volgens iTunes 13,3 GB. Hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restore zonder update uitvoeren
Beste allemaal.
Via iTunes geeft hij aan dat ik heel veel overige dingen op mijn iPad nano heb. Dit is volgens iTunes 13,3 GB. Hier komt mijn vraag kan ik een restore doen zonder te updaten of update hij dan automatisch? Wil namelijk mijn jailbreak behouden. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de SHSH blobs hebt opgeslagen kunt je met Shift-Herstel 4.3.3 herstellen.
Als je die nog niet hebt ben je te laat en kun je alleen naar de meest recente versie van iOS.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Restore uitvoeren zonder internet connectie | icepick | iTunes | 1 | 27-07-09 09:12 |
Even een restore uitvoeren¿¿ | wijbosch | Archief | 1 | 10-05-09 22:33 |
kan geen restore via itunes uitvoeren | The one | Archief | 1 | 15-04-08 22:28 |
AnySIM: voor uitvoeren restore noodzakelijk? | MP3-junky | Archief | 2 | 08-10-07 13:31 |
|
|