omzeilen Itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopenlijk eindelijk op een Forum terecht gekomen waar wel iemand kan helpen! Ik heb namelijk een ipod, ipad2 en iphone en heb een hekel aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
omzeilen Itunes
Hopenlijk eindelijk op een Forum terecht gekomen waar wel iemand kan helpen!
Ik heb namelijk een ipod, ipad2 en iphone en heb een hekel aan Itunes. Heeft iemand nuttige tips om video`s foto`s enzo over te zetten van mijn computer naar mijn apple product zonder hiervoor itunes te gebruiken. Hoor het graag als iemand tips of trucs heeft of een ander programma weet dan Itunes. Met vriendelijke groet, Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet of het mogelijk is om zonder itunes je muziek enz er op te krijgen. Als het wel gaat ben ik er ook wel zeer geïnteresseerd in. Maar het is toch te doen met itunes, niet waar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2011 om 18:52 ---------- Mss is songexporter pro iets voor u? Met deze app zou je via Wi-Fi je muziek moeten kunnen overzetten zonder dat itunes eraan te pas komt. (alleen weet ik nie of dat van pc naar die app gaat, het gaat wel van de iphone naar de pc zie ik). Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-09-11 om 19:56. |
|
|||
|
|||
Toevallig, hier was ik ook naar opzoek.
Nu wilde ik een video overzetten en heb ik gelezen dat iTunes het past ergens op het iDevice neerzet en daarna zelf nog XML-files aanmaakt. Dus om video/muziek direct in je iPod map te plempen werkt niet. Wat voor programma's er als alternatief zijn heb ik geen kaas van gegeten. Ik denk dat we allemaal nog steeds vastzitten aan iTunes zelf... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beveiliging Wi-Fi omzeilen | lennardude | Archief | 1 | 26-04-10 17:34 |
Mobiele lay-out omzeilen | ThomasdB | iPhone Apps | 8 | 25-03-10 22:47 |
omzeilen itunes herinstallatiemelding | le Cram | iTunes | 3 | 02-06-09 18:28 |
Irri foutmelding omzeilen creditcard bij itunes. | jantje123 | iPhone Apps | 4 | 05-04-09 22:58 |
Update van iTunes naar 1.1.3 omzeilen/beveiligen | vriesfde | iTunes | 15 | 22-01-08 17:36 |
|
|