//

Fifa 12 online-gameplay

Fifa 12 online-gameplay discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou heb ik fifa 12 gekocht en het bevalt met enigszins, maar nu mis ik het echt om online te kunnen spelen. Mijn vraagje is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-11, 14:41
imoker imoker is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Unhappy Fifa 12 online-gameplay

Nou heb ik fifa 12 gekocht en het bevalt met enigszins, maar nu mis ik het echt om online te kunnen spelen. Mijn vraagje is dan, zouden ze dit in een update kunnen bijwerken? Want dit is me eerste fifa spel op de iphone, weet niet hoe het bij fifa 11 ging...
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 16:19
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Ik denk niet dat dat er zal aankomen. Aangezien je dat in fifa 11 ook niet had, is de kans klein. BIj fifa 11 kon je wel tegen een vriend spelen, via bluetooth of via Wi-Fi als je op het zelfde Wi-Fi zat geloof ik. En als je online wilt zou je eigenlijk wel op Wi-Fi moeten zitten, want anders slurpt het data als je op 3G zit.
  #3  
Oud 10-01-12, 01:59
imoker imoker is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat er zal aankomen. Aangezien je dat in fifa 11 ook niet had, is de kans klein. BIj fifa 11 kon je wel tegen een vriend spelen, via bluetooth of via Wi-Fi als je op het zelfde Wi-Fi zat geloof ik. En als je online wilt zou je eigenlijk wel op Wi-Fi moeten zitten, want anders slurpt het data als je op 3G zit.
Dat vind ik wel erg jammer, helaas zit ook via Wi-Fi tegen elkaar spelen er niet in dit keer. Hoop het dat EA dat op zijn minst update, want anders is het qua tegen elkaar spelen achteruit gegaan. Terwijl je juist zou verwachten dat er na elk jaar de spel wordt uitgebreid. Hoewel natuurlijk singleplayer wel leuk is, ben ik er niet zo heel erg goed in omdat ik niet zo heel veel weet over spelers en elftallen. Dat maakt het qua tranfers en/of teammanagement en wisselen moeilijker voor me, tsjah oefening baart kunst zeggen ze. Maarja ze zullen vast een reden hebben.
Jammer.
Bedankt voor je reactie.

Wel durf ik te zeggen, wanneer ea een multiplayer en Wi-Fi(tegen vrienden) erbij doet, dit spelletje ook qua gameplay(singleplayer) en hoe het eruit ziet dit spelletje makkelijk voor 15/20 euro zou kunnen worden verkocht,vooral onder de fifa liefhebbers, die hun xbox/ps3 wat meer laten staan de laatste tijd.(waaronder ik)

Laatst gewijzigd door imoker; 10-01-12 om 02:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fifa 12 Rudoz iPhone Games 4 04-11-11 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.