Charadium discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Speelt er iemand Charadium ? Soort van Pictionary wat erg leuk uitgedacht is voor de iPhone/iPad. iPhoneClub heeft er al eens een korte review van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Charadium
Speelt er iemand Charadium ?
Soort van Pictionary wat erg leuk uitgedacht is voor de iPhone/iPad. iPhoneClub heeft er al eens een korte review van gemaakt: iOS game-update: online kliederen in Charadium II, Anthill Free en koopjes - iPhone - iPhoneclub.nl Erg leuk spel en in mijn optiek leuker en verslavender als Wordfeud Als je teken me wilt tekenen, Sjaakmat is me naam in het spel Indien je hulp nodig hebt of je ziet dat de (mede door mij) vertaalde woorden iet kloppen, laat het dan even weten Heb trouwens nog wat promo codes voor volledige versie, laat maar weten of er interesse is |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wij spelen het spel hier ook thuis en het is erg leuk om 's avonds even een rondje te doen. Waar kun je de spelregels vinden? Ping Pong begrijp ik niet goed. Je kunt je tekening plaatsen en pas de volgende dag wordt hij bijv. geraden, maar de tekening ervoor niet. Begrijp het niet helemaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|