Geen Carcassonne met 3G van KPN discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrienden en ik kunnen geen Carcassonne spelen over 3G van KPN/Hi. De Push-berichten komen wel binnen maar de moves worden niet ontvangen. Zodra we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Carcassonne met 3G van KPN
Mijn vrienden en ik kunnen geen Carcassonne spelen over 3G van KPN/Hi. De Push-berichten komen wel binnen maar de moves worden niet ontvangen.
Zodra we op Wi-Fi zitten kan het wel weer gewoon. Ik heb ook een telefoon met een T-Mobile abonnement en daarmee kan het wel gewoon met 3G. Heeft iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt voor enige hulp! mike Laatst gewijzigd door mikeya; 22-03-12 om 12:24. Reden: typo'tje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde...had gehoopt door de overgang naar iPhone 5 en door de internetsnelheidsverhoging van KPN dat het wel weer zou gaan werken.
Maar helaas, alleen nog via Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Ik heb met mijn KPN geen problemen, maar dan heb ik het wel over 3G volledig bereik. Misschien ligt het daar aan?
|
Labels |
carcassonne, gamecenter, kpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met KPN Hi | nvkarsen | KPN | 3 | 31-12-10 11:10 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
geen verbinding met kpn | cwsmdb | KPN | 1 | 13-05-09 20:58 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
1.1.3 soms geen sms ontvangen van KPN | leufje | Unlock [archief] | 2 | 23-02-08 12:57 |
|
|