wie weet er leuke apps en games voor de vakantie???? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal ik ga binnenkort op vakantie naar italie en weten jullie nog leuke apps en games voor onderweg. graag erbij zetten wat voor app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie weet er leuke apps en games voor de vakantie????
hoi allemaal
ik ga binnenkort op vakantie naar italie en weten jullie nog leuke apps en games voor onderweg. graag erbij zetten wat voor app of game het is???? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
thx bedankt zal het eens bekijken
|
|
||||
|
||||
Het spel van Kairosoft Astro Story is leuk!!! Is een soort management / rpg spel
|
|||
|
|||
het spel jetpack is ook grappig kan je in de app store downloaden voor free
|
|
||||
|
||||
Ik heb me deze vakantie suf gespeeld op Fieldrunners. Daar had ik al een half jaar lang geen tijd meer voor. Heerlijk! Behalve dan dat het spel geen Retina graphics heeft. Dus wel zere ogen na een paar uur...
|
|
|||
|
|||
Pocket Planes. een absolute aanrader.
|
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen spellen die leuk zijn voor op vakantie en spellen die leuk zijn voor thuis? Ik neem aan dat je op avkantie geen spellen wil spelen die internet nodig hebben?
Zelf vind ik Cifrix wel leuk, maar dat is slechts een eenvoudig rekenspel. |
|
|||
|
|||
app van de dag installeren. Krijg je hele leuke dingen. En gewoon even via Itunes de gratis stuff in de gaten houden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet er nog een leuke/handige app? | Fulmaster | iPhone Apps | 1 | 05-07-11 16:59 |
Leuke apps voor op vakantie | jonathan | iPhone Apps | 4 | 13-07-10 15:43 |
leuke apps voor vakantie new york | brouw139 | Chat en geruchten | 2 | 09-09-09 10:41 |
|
|