Clash of clans discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) leuk spel alleen als je een dorp aanvalt hoe kan ik zorgen dat ze op een bepaald doelwit afgaan, weet iemand dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Clash of clans
leuk spel alleen als je een dorp aanvalt hoe kan ik zorgen dat ze op een bepaald doelwit afgaan, weet iemand dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee dat kan niet.... alle poppetjes hebben een eigen karakter zodat ze eerst doen waar ze goed in zijn.... zie eigenschappen poppetjes in game.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 13:21 ---------- heb wel zelf een vraag: nu heb ik vanmorgen de nieuwen iphone5 gehaald en nu wil ik weten als ik spel opnieuw downloud op mijn nieuwen iphone5 behoud ik dan wel game gegevens? |
|
|||
|
|||
Je behoudt je data, heb het net getest met een ipad.
|
|
|||
|
|||
heb nog een vraagje.
Ik speel dit spel op mijn iphone..... nu heb wil ik een ipad kopen, kan ik dit spel op beide spelen? zowel ipad en iphone.... dan wel met zelfde acount |
|
|||
|
|||
Ja dat kan als je je maar aanmeld via game centre
|
|
|||
|
|||
Je kunt de mannen alleen een beetje sturen bij het plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Jongens, ik kan geen edelstenen aanschaffen. De in app aankopen werkt niet. Als ik in het spel onder SCHATTEN op 1 van die buttons klik, gebeurd er niets. Als het goed is zou een melding moeten verschijnen met de tekst WIL JE DIT AANSCHAFFEN of zoiets. Dat gebeurd dus niet. Iemand enig idee van de oorzaak?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Vind het een leuk spel, mis alleen de mogelijkheid om mijn vrienden aan te kunnen vallen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor je probleem echter weet ik geen oplossing. sorry daarvoor. |
|
|||
|
|||
Kun je ook op de Ipad en Android met hetzelfde account spelen?
|
|
|||
|
|||
hoe moet je je account verwijderen en dan opnieuw beginnen op een ipad weet iemand dat
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|