//

iOS 6+ save game overzetten?

iOS 6+ save game overzetten? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een tijdje bezig met Beastie Bay story van Kairosoft op me iphone, helaas moet ik donderdag mijn iPhone terug brengen naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-13, 22:37
xdek xdek is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard iOS 6+ save game overzetten?

Hallo,

Ik ben een tijdje bezig met Beastie Bay story van Kairosoft op me iphone, helaas moet ik donderdag mijn iPhone terug brengen naar de Apple store vanwege een aantal problemen.
Nu wil ik graag mijn save game voortzetten op mijn iPad, iemand enig idee of dat mogelijk is?

Alvast bedankt!!!!

Xander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-13, 18:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Vrees ervoor. Zou dat zelf wel eens willen weten maar ik denk je pech zal hebben.
  #3  
Oud 20-04-13, 16:19
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Als het een universele app is, is het mogelijk mits je op beide apparaten dezelfde versie van de app hebt geïnstalleerd. Met iFunbox kun je een back-up maken van de app in IPSW formaat. Sla deze op op je PC, en installeer dan die gemaakte IPSW op jet iPad m.b.v. iTunes op iFunbox.
Maak voor alle zekerheid eerst een back-up van je iPad.

Edit: Zie dat je geen jailbreak hebt. Ik weet niet zeker of iFunbox werkt met een iDevice dat geen jailbreak heeft...
__________________
Met de vriendelijke groeten van Scandax
Twitter: @TheEijk
  #4  
Oud 20-04-13, 16:45
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Je kan met iTunes een back-up van je huidige iPhone maken en deze terugzetten op je vervangende toestel. Je kan het ook op je iPad terugzetten maar dan ben je alle instellingen van de iPad kwijt. Het best kan je dus wachten op je vervangend toestel, en op de iPad tijdelijk een andere game spelen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[SNES] opslaan "save game" & geluid bram87 Jailbreak apps en thema's 12 10-04-08 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.