iOS 6+ save game overzetten? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een tijdje bezig met Beastie Bay story van Kairosoft op me iphone, helaas moet ik donderdag mijn iPhone terug brengen naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6+ save game overzetten?
Hallo,
Ik ben een tijdje bezig met Beastie Bay story van Kairosoft op me iphone, helaas moet ik donderdag mijn iPhone terug brengen naar de Apple store vanwege een aantal problemen. Nu wil ik graag mijn save game voortzetten op mijn iPad, iemand enig idee of dat mogelijk is? Alvast bedankt!!!! Xander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vrees ervoor. Zou dat zelf wel eens willen weten maar ik denk je pech zal hebben.
|
|
||||
|
||||
Als het een universele app is, is het mogelijk mits je op beide apparaten dezelfde versie van de app hebt geïnstalleerd. Met iFunbox kun je een back-up maken van de app in IPSW formaat. Sla deze op op je PC, en installeer dan die gemaakte IPSW op jet iPad m.b.v. iTunes op iFunbox.
Maak voor alle zekerheid eerst een back-up van je iPad. Edit: Zie dat je geen jailbreak hebt. Ik weet niet zeker of iFunbox werkt met een iDevice dat geen jailbreak heeft...
|
|||
|
|||
Je kan met iTunes een back-up van je huidige iPhone maken en deze terugzetten op je vervangende toestel. Je kan het ook op je iPad terugzetten maar dan ben je alle instellingen van de iPad kwijt. Het best kan je dus wachten op je vervangend toestel, en op de iPad tijdelijk een andere game spelen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[SNES] opslaan "save game" & geluid | bram87 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-04-08 12:11 |
|
|