Fifa13 voor 4s discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren de appa Fifa13 versie 1.0.9 aangeschaft voor mijn Iphone 4s. ios 6.1.3. Maar telkens als ik de app open, zie 3sec ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fifa13 voor 4s
Hoi,
Ik heb gisteren de appa Fifa13 versie 1.0.9 aangeschaft voor mijn Iphone 4s. ios 6.1.3. Maar telkens als ik de app open, zie 3sec fifa13 daarna springt hij terug naar mijn biginscherm. Opnieuw installeren heeft niet geholpen, ook Apple Ned en de ontwikkelaars van fifa13 heb ik aan de telefoon gehad maar kunnen niets voor mij betekenen. Apple heeft testjes aan de telefoon gedaan om te kijken of het aan mijn toestel kon liggen, maar deze is prima in orde. Heb verder ook geen problemen met andere apps. Iemand op dit forum een idee of tip om mijn Fifa13 aan de gang te krijgen? Gr. Rinse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder alle apps uit de achtergrond en voer dan een harde reset uit. Probeer dan het spelletje opnieuw op te starten.
|
|
|||
|
|||
Helaas, geprobeerd. Niet geholpen....
|
|
|||
|
|||
Dan ga in de Diagnostics kijken welke foutboodschappen daar staan over dat spelletje.
|
|
|||
|
|||
Poe,
Daar staat donders veel. Wat precies moet je weten?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Latestcrash.plist
Zie ik staan en als ik dat open staat er een hele lijst bedoelde ik. Panic.list zie ik niet zo staan.... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|