Het beste game topic discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt post hier je beste game die jij heb voor je iphone, ipad of ipod touch ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het beste game topic
Zoals de titel zegt
post hier je beste game die jij heb voor je iphone, ipad of ipod touch ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 maart 2014 om 17:54 ---------- ik zal ook maar gelijk aftrappen ik vind bloons tower defence 5 mijn leukste spel dat ik heb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Rage of Bahamut is mijn favoriet.
|
|
||||
|
||||
Candy Crush Saga ideaal om de tijd mee te passeren ....
|
|||
|
|||
Infinity Blade 1 t/m 3
Real Racing 3 Worms 3 Fifa 14 Laatst gewijzigd door wollie1979; 26-03-14 om 16:28. |
|
|||
|
|||
honorbound, door energie beperking ben je ook niet ineens 2 uur verder. Verspreid over de dag 15-20 min bezig elke 'login'.
Daarnaast om tijd mee te passeren "cookie clicker" hersenloos spel, weet eigenlijk niet waarom ik het leuk vind.. |
|
|||
|
|||
Nieuwe game ontdekt, ook door de makers van Clash of Clans (Supercell): Boom Beach. Leuke game, nadat ik met CoC ben gestopt door het grote tijdsbeslag is dit een leuke (deels)erop lijkende game die (nog) niet zoveel tijd voor mij in beslag neemt
|
|
|||
|
|||
Froodie, erg verslavend!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
De beste iPhone bookmarklets topic | MP3-junky | iPhone algemeen | 1 | 02-02-08 17:30 |
|
|