//

Hay Day kan ik niet overzetten.

Hay Day kan ik niet overzetten. discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil Hay Day van ipad 2 naar ipad air overzetten maar lukt mij helemaal niet en hay day support kan ook niet helpen omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-15, 17:43
Nieuw Nieuw is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard Hay Day kan ik niet overzetten.

Ik wil Hay Day van ipad 2 naar ipad air overzetten maar lukt mij helemaal niet en hay day support kan ook niet helpen omdat hun geen gebruikersnaam kunnen zien of ontkoppelen van game center/facebook.

Wat heb ik allemaal geprobeerd?

Via pc backup gemaakt met apps erin en backup terug geplaatst naar de nieuwe ipad.

Via icloud heb ik ook een backup gemaakt maar dan ik via die nieuwe geen backup terug zetten omdat het van een andere ipad is en ja beide zijn up to date.

Bij die oude ipade heb ik een nieuwe game center aangemaakt en daarmee opgestart maar die huidige level komt er niet in terwijl level 1 in de cloud is.

Game center account waarmee ik mee speel heeft nu level van iphone in de cloud staan dus telkens krijg ik een vraag of je lokale level wilt of van die cloud dus het is raar dat lokale niet met de backup wordt meegenomen.

Momenteel zit ik bij level 86 het is zonde dat je nu al niks kan doen want ipad 2 kan elke moment niet meer updaten en dan zit je vast omdat je spel niet meer kan openen als hau day een nieuwe update heeft.

Hoe kan je nu zien welke account of facebook hier aan is gekoppeld er zijn meerder gebruikers thuis en niemand weet het.

Voorbeeld: http://hayday.forum2go.nl/verhuizen-...-hulp-t69.html

Laatst gewijzigd door Nieuw; 22-08-15 om 18:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hay day update laad niet Md197 28 iPad Games 8 20-07-13 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.