iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

Donstil 25-03-10 00:41

Ik heb net (zo voor het slapen gaan) bij iedereen waar ik nog wat kon bestellen iets besteld maar bij Jou (Douwe) kan het nog steeds niet.

Roeleboel 25-03-10 00:47

Ziet er een leuk spel uit.

Voeg mij gerust toe: roeleboel :D

Gunslinger32 25-03-10 07:15

Index of /vinkev/fh893hf3894h/We Rule

Mischien wat handige data,

rowyroald 25-03-10 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gunslinger32 (Bericht 430136)
Index of /vinkev/fh893hf3894h/We Rule

Mischien wat handige data,

Dat is zeker handige data! Erg jammer trouwens dat je maar 2 keer kan bestellen bij iemand anders. Soms zijn er nog meer winkels open maar kan je er niet meer bestellen. Opzich wel leuk voor de andere spelers ;)

Edit: En hoe komt het dat sommige bestellingen niet afgeleverd kunnen worden?

johnnybt 25-03-10 08:59

Wat een super game is dit zeg... maar wat een bugs. Hij klapt er vaak uit... servers niet bereikbaar... winkels die open zijn maar niets verkopen..... hopelijk lossen ze dit op van de frustraties worden toch steeds groter.

casixh 25-03-10 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowyroald (Bericht 430143)
Dat is zeker handige data! Erg jammer trouwens dat je maar 2 keer kan bestellen bij iemand anders. Soms zijn er nog meer winkels open maar kan je er niet meer bestellen. Opzich wel leuk voor de andere spelers ;)

Edit: En hoe komt het dat sommige bestellingen niet afgeleverd kunnen worden?

1. je kan veel meer bestellen alleen bij paar zijn de winkels niet goed zo als bij mij.

2. soms is het volk niet blij met de bestelling :)

Furies 25-03-10 09:39

Ik heb veel winkels waar nog niemand van gebruik maakt!

Add me: Furies

blxm 25-03-10 10:00

Superspel! Ben een paar dagen bezig en besteed er veel te veel tijd aan (level 12) ;)

Kom ik nu ook in aanmerking voor het volgende seizoen van Boer Zoekt Vrouw?

Voeg me maar toe: blxm

rowyroald 25-03-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 430157)
1. je kan veel meer bestellen alleen bij paar zijn de winkels niet goed zo als bij mij.

2. soms is het volk niet blij met de bestelling :)

Het probleem met de winkels snap ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Soms kom ik in een dorp en dan zie ik vier winkels die open zijn. Vervolgens klik er twee aan en de rest kan ik niet meer aanklikken. Dit is nu al meerdere keren gebeurd, elke keer maximaal twee bestellingen.

casixh 25-03-10 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowyroald (Bericht 430176)
Het probleem met de winkels snap ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Soms kom ik in een dorp en dan zie ik vier winkels die open zijn. Vervolgens klik er twee aan en de rest kan ik niet meer aanklikken. Dit is nu al meerdere keren gebeurd, elke keer maximaal twee bestellingen.

dan heb je mzzl ik kan maar een

ronaldo_phone 25-03-10 10:35

add me : aristocats

effen een vraagje hoor, als mijn winkels vrij is he. Komt dan automatisch "we are open" bij de map menu?
want met traden verdien je xp en geld toch?

Mellzor 25-03-10 10:52

@ DouweK: ik blijf het iedere dag zo om het uur proberen, je hebt immer een bordje "OPEN" staan, maar geen van je shops is aan te klikken.

@Casixh0: Jij hebt nu hetzelfde probleem.

Kzal eens een mail sturen naar moco, misschien ligt het wel aan mij ?
Bij alle andere geen problemen.

Voor de nieuwelingen: voeg me ook toe!

Plus+: Mellzor

DouweK 25-03-10 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 430193)
@ DouweK: ik blijf het iedere dag zo om het uur proberen, je hebt immer een bordje "OPEN" staan, maar geen van je shops is aan te klikken.

@Casixh0: Jij hebt nu hetzelfde probleem.

Kzal eens een mail sturen naar moco, misschien ligt het wel aan mij ?
Bij alle andere geen problemen.

Voor de nieuwelingen: voeg me ook toe!

Plus+: Mellzor

Hee hartstikke mooi dat je dat doet! Ik kreeg vanmorgen wel een bestelling voor mijn slager en mijn tovenaar dus die deden het kennelijk weer even. 1 er van was trouwens weer Oegerr dus het is misschien niet perse zo dat het alleen bij mij zit... Ik snap er in ieder geval helemaal niks van, lijkt niet echt een patroon in te zitten.

Ik zie trouwens steeds meer mensen met dit probleem.

Edit: @ casixh: je hebt nu wel een aantal shops open, heb iets kunnen bestellen!

Edit 2: Oh nu krijg ik een Failed to deliver bericht. Heb opnieuw iets besteld.

Mellzor 25-03-10 12:18

Ik heb ze net gemaild dat ik alleen met jullie 2 problemen heb.
Keep you posted..

casixh 25-03-10 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 430198)
Hee hartstikke mooi dat je dat doet! Ik kreeg vanmorgen wel een bestelling voor mijn slager en mijn tovenaar dus die deden het kennelijk weer even. 1 er van was trouwens weer Oegerr dus het is misschien niet perse zo dat het alleen bij mij zit... Ik snap er in ieder geval helemaal niks van, lijkt niet echt een patroon in te zitten.

Ik zie trouwens steeds meer mensen met dit probleem.

Edit: @ casixh: je hebt nu wel een aantal shops open, heb iets kunnen bestellen!

Edit 2: Oh nu krijg ik een Failed to deliver bericht. Heb opnieuw iets besteld.

denk dat ik te veel winkels heb
edit er word gewoon nog besteld :P

casixh 25-03-10 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 430193)
@ DouweK: ik blijf het iedere dag zo om het uur proberen, je hebt immer een bordje "OPEN" staan, maar geen van je shops is aan te klikken.

@Casixh0: Jij hebt nu hetzelfde probleem.

Kzal eens een mail sturen naar moco, misschien ligt het wel aan mij ?
Bij alle andere geen problemen.

Voor de nieuwelingen: voeg me ook toe!

Plus+: Mellzor

andere doen het nog wel

Mellzor 25-03-10 12:41

damn ik raak er nu ook nog geirriteerd van :P
spelleke is ook te leuk

Hopelijk geeft moco me een oplossing

Edit:
Mooi, bij Casixh is het open bordje nu weg
Helaas bij Douwe nog niet

casixh 25-03-10 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 430233)
damn ik raak er nu ook nog geirriteerd van :P
spelleke is ook te leuk

Hopelijk geeft moco me een oplossing

haha ik bouw nog wel paar shops kijken of je dan kan bestelle
klaar

Gunslinger32 25-03-10 12:43

Krijg het idee dat steeds meer spelers het "open sign" probleem hebben. Me included , het is al tijden aardig stil met bestellen .
Van bij mij aangemelden vrienden zeker een stuk of acht.
Ook heb ik met grote regelmaat een "out of memory" en crasched de app vaker als in het begin.
Tussen alle ellende door weet ik nog steeds redelijk te spelen, maar een snelle patch zou ik wel fijn vinden.
Zo en nu weer snel terug naar mijn erwtjes :)........BoerHenk

casixh 25-03-10 12:52

ik heb jou niet maar heb je wel toegevoegd :P dus kan niks bestelle


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.