iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

tulip18 28-04-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on (Bericht 443887)
Ik zou wel willen, maar elke keer als ik iets bestel verschijnt het bordje open een paar seconden later weer.


Je kunt alleen ergens iets bestellen als de "open sign" zichtbaar is bij het kingdom.

In een kingdom zonder "open sign" kun je geen bestelling plaatsen, ook al staat er boven de "winkels" het "open sign" :)


Plus+ jantje1

technoslet 28-04-10 17:37

Mensen, ff een vraagje.

Ik heb inmiddels 4 pagina's vrienden waarvan de helft al niet meer speelt. Nou is het probleem dat ik het niet voor elkaar krijg vrienden te verwijderen in mijn plus+ account. Deleten lukt wel, alleen daarna staan ze er vrolijk weer tussen.
Begin er echt moe van te worden. Tis dat het spel dusdanig leuk is dat je het blijft spelen maar kan me heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment denkt van "laat maar".

Kent iemand ditzelfde probleem met verwijderen van vrienden? Als je een oplossing hebt hoor ik dat natuurlijk graag...

dutchduc 28-04-10 18:54

Het spel zit nog vol met bugs. Probeer de game eens te verwijderen, en opnieuw te instaleren, heeft bij mij een keer geholpen.
Heb trouwens nog een paar open shops ===> dutchduc :-)

Shinukage 28-04-10 21:26

Hoi,

voeg mij ook maar toe (Shinukage).

Ik heb sinds gistermiddag het issue dat ik niemand kan toevoegen of verwijderen (anderhalf tab vol). Komt dit bekend voor? Spel herinstalleren heb ik geprobeerd, maar maakt niets uit. Ik krijg keurig een groen vinkje als ik iemand als vriend selecteer, maar deze komt niet in mijn lijstje te voorschijn.

technoslet 28-04-10 21:53

Heb gmoco ook ff gemAild over het probleem van toevoegen en verwijderen van vrienden.
Dit is de reply van hen:

We are aware of this issue, and are currently working on resolving it as quickly as possible. We thank you for your patience and understanding, and apologize for any inconvenience this may cause.

-ngmoco:) Support

zal uiteindelijk dus wel goedkomen.
Overigens helpt het weinig bij mij de game te opnieuw te installeren. Zelf heb ik een 3g en als ik bij 2 buren wat besteld heb gooit hij me eruit. Ook errug irri. Ach jah, nog een paar maandjes en dan........ ;-)

keymaker 29-04-10 00:55

Hey allemaal, sinds vanavond staat ie er weer op....het verzoek om mytown te downloaden. Vorige week stond ie er volgens mij ook een paar dagen op. Maar ook nu is het niet te downloaden. Via appstore geeft ie aan dat er niet aan het verzoek voldaan kon worden. Heeft iedereen dit? Is dit een app voor de amerikaanse appstore?

Greetz keymaker

tulip18 29-04-10 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keymaker (Bericht 444203)
Hey allemaal, sinds vanavond staat ie er weer op....het verzoek om mytown te downloaden. Vorige week stond ie er volgens mij ook een paar dagen op. Maar ook nu is het niet te downloaden. Via appstore geeft ie aan dat er niet aan het verzoek voldaan kon worden. Heeft iedereen dit? Is dit een app voor de amerikaanse appstore?

Greetz keymaker

Ja, kan het ook niet downloaden.
Ik denk dat het voor de amerikaanse app store is.
Het ligt dus niet alleen aan jou, dat je die melding ontvangt.

Plus+: jantje1

JoGS 29-04-10 15:13

Level 14,

Het gaat lekker....:)
Heb nog een paar maatjes nodig

add me pls: jogs

bunnysmum 30-04-10 00:08

ik heb de laatste dagen het gevoel dat mijn bestellingen niet geleverd worden en ook niet als "failed to deliver" = niet geaccepteerde order

Ik heb expres 3 dagen nergens iets besteld en gisteren een paar jurken en vissen besteld, die hadden vandaag toch echt wel geleverd moeten zijn

worden al jullie bestellingen geleverd ?????

gr. bunnysmum

Beee 30-04-10 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunnysmum (Bericht 444561)
worden al jullie bestellingen geleverd ?????

ja... en bij jou waren ook gewoon shops open maar ik wilde perse dragon shells dus niks bij je georderd ;)

w8 met smart op mytown.... alleen die is nog niet internationaal.... gewoon hun twitter volgen (booyah) dan merk je het snel genoeg...

mathijs666 30-04-10 12:14

De mijne is Mathijs666.
Ben pas level 1.

MrRik 30-04-10 15:56

voeg mij ook maar toe
mrrik

caatje69 01-05-10 09:22

heyyy

er zijn allemaal nieuwe groente`s bijgekomen
leuk:d

plus= caatje69

Njoensei 01-05-10 12:17

Ook ik ben verslaafd :-) ik snap alleen niet goed hoe het werkt met friends... ik heb een vriend van mij toegevoegd maar ik kan niet op zijn landje komen, hij kan wel bij mij komen... in mijn lijst staat hij als follower, maar hoe kan ik hem als friend in mijn lijst krijgen, zodat ik ook zijn land kan bezoeken???

Mijn spelersnaam is njoensei voor diegene die ook mijn landje willen bezoeken :-)

:)

PietjeP-HGZ 01-05-10 13:16

add me --> PietjeP-HGZ
zit op level 4 nu..net begonnen :-p

Njoensei 01-05-10 13:20

:-) Ik zie je in mijn lijst staan maar ook jij komt in mijn lijst met followers? Als ik dan die namen aan vink, dan wordt er vanuit mijn account weer een uinodiging naar jullie gestuurd maar ik zie nog steeds geen andere landjes :-(

Gunslinger32 01-05-10 13:30

@Njoensei..Als de uitnodiging geaccepteerd word komt er een kingdom bij, als het goed is.

Kon wel merken dat het gisteren Koningingendag was, buisiness was low.
Vandaag gaat het weer beter.

Grtz BoerHenk

Njoensei 01-05-10 13:32

Oke thanx! Dan zal ik nog maar een geduld hebben... :-)

Het is eindelijk gelukt! Joehoe, bedankt allemaal! :-)

Gaudi 01-05-10 14:55

wij spelen Godfinger en We Rule. Plus+ Namen zijn ronekkel en artlove

Njoensei 01-05-10 14:59

Toegevoegd :-)

_Rayman_ 02-05-10 09:54

Sinds gisteren kan ik bijna niets meer kopen of afleveren/accepteren/oogsten/enz. Als ik het doe, dan loopt het percentage op naar 100%, om daarna weer naar 0 te gaan. Het zal niet de eerste keer wezen dat mijn oogst een prutje wordt, terwijl ik het niet kan oogsten.

Als ik het een (half) uur later probeer, dan lukt het opeens wel.

Ik hoop dat ze dit gauw op kunnen lossen.

Plus+: waardta

JoGS 02-05-10 12:52

20 vrienden
 
Ik kan maar maximaal 8 mensen in mn friendlist hebben ofzo.
Als ik ze toevoeg verdwijnen ze gewoon weer in mn Plus+ friendlist.
Dieze menen kunnen dan wel bij mij op mn land kijken en shops bezoeken, maar ik kan niet bij hhun kijken op hun terretoria :(

Iemand die tips heeft??? -> zo niet.... update pls!! :)

Groeten,


Mark

Njoensei 02-05-10 13:23

Ook reg lastig dat je er steeds uitgegooit wordt :-( maar toch blijft het een verslavend spelletje! Ik hoop dat je problemen snel verholpen zijn...

Beee 03-05-10 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 443081)
Na level 20 is het toch minder leuk aan het worden, weinig om nog uit te breiden..........hooguit je 'park' aanpassen door dingen te verslepen en met boompjes en water te gaan ..ooien....

ben ik ook bang voor... ben nu bijna lvl 21 en ga nu maar alles vervangen door dragon lairs....

hoop wel dat er een uitbreiding aankomt qua kasteel/businesses

edit: heb via deze site (link) een amerikaanse account aangemaakt en mytown gedownload... niet ivm de mojo maar omdat het een hit is in Amerika... als ik ff gespeeld heb, vermeld ik wel wat info...

Belgicanofl 03-05-10 04:37

Voeg mij toe als friend op werule (ken niemand dat het speelt lol)

gv2811 :)

Njoensei 03-05-10 09:15

Ik heb je toegevoegd!

tulip18 03-05-10 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl (Bericht 445583)
Voeg mij toe als friend op werule (ken niemand dat het speelt lol)

gv2811 :)


Ook toegevoegd en succes:)


Plus+: jantje1

Gunslinger32 03-05-10 13:24

Hoi Alle, Hier is de laatse update van Ngmocco,
Zelfs na level 25 moet het toch interesant worden, lets hope so :)
Grtz BoerHenk


http://is.gd/bP0KI

Njoensei 03-05-10 14:01

Nou dan ben ik benieuwd, ik dacht dat dit spel maar tot level 24 ging dus dat valt weer mee dan!

Belgicanofl 03-05-10 18:20

Heb wat bestellingen bij iedereen gedaan. Velen hebben echt een mooie omgeving gemaakt, 'k ga dat ook eens proberen, maar de touch-bediening laat soms wel de wensen over :)

Gunslinger32 03-05-10 18:33

Citaat:

ben nu bijna lvl 21 en ga nu maar alles vervangen door dragon lairs....
Ik hou gewoon mijn kingdom zoals het is en maak er echt geen fabriek van.
Ik zag laatst een "kingdom" met 40 Dragon-lairs en hoogswaarschijnlijk gekochte mojo, naar mijn mening mis je dan toch de bedoeling van deze game.

Grtz BoerHenk

iCulture 03-05-10 23:40

We Rule krijgt meer content en betere servers
 
We Rule krijgt nog meer content voor fanatieke spelers. Naast de al beschikbaar gekomen Barn & Ox zal er aan de servers worden gewerkt, zodat verbindingsproblemen minder vaak voorkomen.

Lees verder over: We Rule krijgt meer content en betere servers

jadatmag 04-05-10 00:17

Ik had van alle gebouwen eentje, 6 dragon lairs, overal mooi weggetjes tussen en verstopt boven me kingdom 60 tailershops. Alle missies gehaalt.

Maar ik heb geen plek meer voor schoonheid, ik ben een chinees communistisch productiekamp aan het creëren, waarbij alleen omzet en xp in mijn doelstellingen staan.

Hierbij loop ik tegen het probleem aan dat er een maximum aantal (uit)staande orders geldt. (van ongeveer 30) Door ALLE data in een excel sheet te zetten van ELK gebouw en verschillende berekeningen te hebben gemaakt; ben ik tot de conclusie gekomen dat je VEEL meer kan verdienen dan je denkt met shops zonder order. (leveren ook geld op)

Om optimaal (100% zeker het hoogst mogelijke aantal xp per uur verdienen theoretisch mogelijk) veel xp te verdienen per uur (je HELE map volzetten met één bepaald gebouw) heb ik ongeveer 700 miljoen coins nodig, om zoveel geld binnen te halen heb ik minimaal 3 maanden nodig als ik op de huidige manier doorspeel. Als ik deze marktopvretende communistische chinese strategy niet zou gebruiken zou ik er 3 jaar over doen.

UPDATE:

20 bakery’s bijgeplaatst voor de liefhebber van Chinese import cupcakes!

Voeg me toe!!: jadatmagja

Remypas 04-05-10 00:49

RemyPas, als iemand me wil toevoegen

tooster 04-05-10 01:23

voeg mij maar toe ;) Tooster is de naam

Mischadbs 04-05-10 04:09

me2 @ mischadbs
level 20

curmie 04-05-10 07:20

Je mag mij ook toevoegen:

curmie01

zeeeeer verslavend spelletje!!

boeke 04-05-10 09:06

Iedereen mag mij toevoegen :-)

naam : boeke
level 21

Frankiecount 04-05-10 09:23

voeg me toe
 
username = frankiecount
level = 20

coelho 04-05-10 14:30

Ben sinds gisteren ook bezig om alles uit te vogelen.
Voeg me gerust toe.

username = rjwg
level = 5 en counting...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.