iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

Dapper Konijntje 22-03-10 15:16

Nog steeds ben ik 3 farms kwijt, wat een waardeloze launch, erg slordig...ik gooi hem eraf en probeer het over een week nog wel eens ofzo.

casixh 22-03-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dapper Konijntje (Bericht 428911)
Nog steeds ben ik 3 farms kwijt, wat een waardeloze launch, erg slordig...ik gooi hem eraf en probeer het over een week nog wel eens ofzo.

die komen dan ook niet meer terug die zijn dan niet opgeslagen

casixh 22-03-10 15:24

DouweK die molen moet je bepaalde lvl voor zijn 9 volgens mij en dan kan je er iets mee

DouweK 22-03-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 428916)
DouweK die molen moet je bepaalde lvl voor zijn 9 volgens mij en dan kan je er iets mee

Ah dus alleen friends van minimaal level 9 kunnen bij mijn molen bestellen?

Edit: Kan iemand met een hoger level dit even bij mij testen? Ik ben namelijk bang dat het een bug is. Dezelfde als wanneer je een Open bordje boven een kingdom ziet, je in dat kingdom vervolgens geen open business kan vinden.

Edit 2: Oh in in dat verband: staat er wel een Open bordje boven mijn kingdom?

Mhuberts 22-03-10 15:30

Als je problemen hebt met je farms dan misschien de volgende oplossing.

Ik krijg wanneer ik het spel opstart soms te zien dat mn farms "kapot" zijn of ineens klaar zijn terwijl het nog 5 uur duurt. Wanneer je dat ziet sluit dan het programma af zonder op je farms te klikken of ze opnieuw in te zaaien. Wanneer je nu het spel weer opstart is het in de meeste gevallen (bij mij iig) weer gefixt.

De connectiviteitsproblemen zullen er nog wel even zijn, probeer er maar mee te leven de komende dagen.

Add me: mhuberts

casixh 22-03-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 428917)
Ah dus alleen friends van minimaal level 9 kunnen bij mijn molen bestellen?

Edit: Kan iemand met een hoger level dit even bij mij testen? Ik ben namelijk bang dat het een bug is. Dezelfde als wanneer je een Open bordje boven een kingdom ziet, je in dat kingdom vervolgens geen open business kan vinden.

Edit 2: Oh in in dat verband: staat er wel een Open bordje boven mijn kingdom?

ja maar kan nog niks bestellen :S miss heb ik al te veel orders open staan dat kan ook denk:S

EDIT: mij kleding zaakje is ook nog steeds vrij:P

Merlin 22-03-10 15:44

ik weet niet zeker of het aan het spelletje ligt maar hij gebruikt niet alleen geheugen maar ook veel batterij. normaal zit ik op dit punt van de dag met af een toe een spelletje (hetzelfde als nu ongeveer) op 50% en nu nog maar 25% :S

casixh 22-03-10 15:46

als die veel geheugen gebruikt verbruikt die ook meer battery en hoe meer je aan het scherm zit hoe sneller je accu leeg is

Merlin 22-03-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 428921)
EDIT: mij kleding zaakje is ook nog steeds vrij:P

nee hoor niet meer :p

casixh 22-03-10 15:54

haha zag het ;)

DouweK 22-03-10 15:55

Ai het wordt al weer trager hier... Gaan we weer?

casixh 22-03-10 15:58

de server word nu ook wat drukker he mensen zijn vrij van school / werk

casixh 22-03-10 16:01

btw weet iemand of je een extra kleding zaak kan open en dat die ook dingen verkoopt?

Poeke 22-03-10 16:08

Iemand vis?

DouweK 22-03-10 16:11

Ja dat kan, er zijn mensen met tientallen Tailors. Neemt weinig ruimte in en levert veel geld op. Beetje flauw als je het mij vraagt.

casixh 22-03-10 16:17

hoezo flauw in leiden heb je echt niet maar 1 kleding winkel:P

DouweK 22-03-10 16:20

Haha dat is waar.

Ik heb net een Guild Hall gebouwd. Als ook daar geen bestellingen geplaatst kunnen worden dan hou ik maar even op met spelen, heeft weinig zin dan.

Siepp 22-03-10 16:22

Kan iemand mij misschien uitleggen wat het nut is van die boerderijen? Behalve dat je een heel klein beetje tax + xp krijgt?

casixh 22-03-10 16:23

niks dat is het

casixh 22-03-10 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 428961)
Haha dat is waar.

Ik heb net een Guild Hall gebouwd. Als ook daar geen bestellingen geplaatst kunnen worden dan hou ik maar even op met spelen, heeft weinig zin dan.

kan niet he dat zijn volgens mij soldaten

EDIT: net geprobeerd kan niet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.