iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

harriepopov 22-04-10 21:44

ik snap er echt geen kud van. ik plaats bij iemand een order en wat krijg ik? 1000gold! lol?

enfin, ik heb nu bij iedereen orders geplaatst, dus hopen dat het geld nu binnenstroomt! of heb begrijp ik het spel dan helemaal verkeerd?

Beee 23-04-10 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmiex (Bericht 442054)
toegevoegd maar ik heb nog ff een vraag ik zie maar drie mensen in mijn "kingdom" zijn dat dan de enige mensen die hebben geaccepteerd dat ik ze heb toegevoegd?? wat zijn followers en wat zijn vrienden?

nee, dat zijn de enige mensen die je hebt toegevoegd.... als je iemand toevoegt komt hij sowieso in je kingdom... ik heb ook nog niemand toestemming hoeven te verlenen om mij toe te voegen...

followers = twitter toch :) ?

vrienden lijkt mij iedereen in je kingdom....

add me: Beee4life

wouttje07 23-04-10 07:57

Hebben jullie er ook last van dat las je pepers plant en ze kunnen geoogst worden dat er dan het tekentje van een wortel? Niet dat het zo erg is :p

PriesterBaby 23-04-10 14:33

Hoe kan je vrienden verwijderen?
Volgens mij heb ik namelijk het maximale aantal en dat wil ik helemaal niet. Ik heb op het begin ook gewoon mensen uit het niets toegevoegd :p

mijn naam: PriestBaby

outlandos 23-04-10 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmiex (Bericht 442054)
toegevoegd maar ik heb nog ff een vraag ik zie maar drie mensen in mijn "kingdom" zijn dat dan de enige mensen die hebben geaccepteerd dat ik ze heb toegevoegd?? wat zijn followers en wat zijn vrienden?


Al 5 mensen die mij hier hebben toegevoegd! Uiteraard heb ik hen ook toegevoegd! Meer zijn welkom! :cool:

Gunslinger32 23-04-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PriesterBaby (Bericht 442403)
Hoe kan je vrienden verwijderen?
Volgens mij heb ik namelijk het maximale aantal en dat wil ik helemaal niet. Ik heb op het begin ook gewoon mensen uit het niets toegevoegd :p

mijn naam: PriestBaby

Om vrienden te verwijderen, ga je naar het +plus network ( icoon rechtsboven ) dan klik je op het midden onderste icoon ( ) en dan vrienden, er verschijnt een ( edit button ) verwijderen maar.
Let op: "followers" kun je niet verwijderen.
Deze manier werkte bij mij niet geweldig, het programma hield er om de haverklap mee op, om gek van te worden.
Dus selecteerde ik een vriend uit de lijst, scroll naar onderen, en daar verwijderen, duurt wel verschrikkelijk lang, zo.

Ook is het niet "bugvrij"
Zelf heb ik eens al mijn vrienden verwijdert, maar bleef ik 8 tabs houden met vrienden, dus ongeveer 8 x 12 :((
Ook is het +plus netwerk zo instabiel als wat,en dat werkt natuurlijk ook niet.

DerMichael 23-04-10 19:35

Heb hem ook sinds vandaag, mikeymike2311 voeg maar toe......

caatje69 23-04-10 20:30

Volgens mij kunnen jullie bij weer orders plaatsen
het doet het weer

caatje69

caatje69 23-04-10 23:00

Ik knal er steeds uit!
Wordt er gek van

Beee 23-04-10 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door caatje69 (Bericht 442542)
Volgens mij kunnen jullie bij weer orders plaatsen
het doet het weer

caatje69

heb net bij je georderd... maar lukt niet, hij blijft open staan.....
plz probeer ook ff bij mij (Beee4life)... heb al dagen geen order gehad....

merk nu ook dat er bij mij shops open zijn ook al is er geen 'open' sign...
dus je zou iedereen in je lijst moeten checken (ik heb 9 pages, slik)

caatje69 23-04-10 23:08

ik 11 hahaha
:D

Beee 23-04-10 23:15

ik heb nu nergens meer een open sign :(

tulip18 25-04-10 08:48

Gisteren had ik ook nergens een open sign.:confused:
Zo te zien werkt het deze ochtend weer.:d


Plus+ jantje1

Sk4real 25-04-10 10:32

M'n bericht is verdwenen door de nieuwe update van de forum, dus nogmaals voeg me toe: Nautiluss :)

Bakkie 25-04-10 10:34

voeg mij ook toe: bakkie, level 18. Een aantal open shops, en al zeg ik het zelf, leuk ingericht kingdom. Wie heeft er nog meer echt aandacht besteed aan zijn koninkrijk? En niet gewoon een aantal gebouwen op een rijtje?

_Rayman_ 25-04-10 12:21

Wil iemand mijn shops eens controleren? Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed gaat namelijk. Het zijn telkens dezelfde (3-4) shops die gebruikt worden. De rest is volgens mij gewoon open, maar worden niet gebruikt.

Account: waardta

Mauws 25-04-10 13:05

voeg mij toe : Mauws

Mauws 25-04-10 13:06

WE RULE
 
Voeg mij toe : Mauws

iphonewesley 25-04-10 14:56

Te gek spel voeg me toe: wesleytje

harriepopov 25-04-10 18:25

die verdomde pompoenen zijn weer verrot gegaan.. rotten die dingen ook sneller dan andere gewassen ofzo?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.