iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

MurdaRule 19-05-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekwous (Bericht 454131)
heu heu heu ik zit op level 25!!

Maar er stond dat je bij lvl25 een land upgrade zou krijgen, maar mijn land is niet groter geworden helaas!

Heeft iemand anders dit wel gekregen?

Gr. KoeKWouS

Nee je unlockt een landsuitbreiding je krijgt niet zomaar een groter land, je moet het kopen

JoGS 19-05-10 19:55

Ik heb nog een paar maatjes nodig, alleen lvl 20+ pls :)

Feike 20-05-10 14:56

Wie wil me toevoegen?
 
Wie wil me toevoegen? Mijn naam is feike1

ray36 20-05-10 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Feike (Bericht 454585)
Wie wil me toevoegen? Mijn naam is feike1

vooruit dan maar :)

Gunslinger32 20-05-10 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoGS (Bericht 454276)
Ik heb nog een paar maatjes nodig, alleen lvl 20+ pls :)

We gaan toch geen babbels krijgen, toch ??;)

colinch 20-05-10 19:16

we rule
 
hey we rule is echt vet ik heb nu eindelijk een paar dragon lairs en griffin nests enzo :P
voeg me toe: colinch

Jo... 20-05-10 20:42

Heb het toch maar eens geïnstalleerd, mooie graphics, ziet er best leuk uit. Enkel werkt de Mojo store niet voor me. Maar denk niet dat ik hier gebruik van zou gaan maken aangezien het geld kost. Ook wel leuk achtergrondmuziekje :p

atoompjenl 21-05-10 08:10

We-Rule
 
Gaaf spel heb wat mensen toegevoegd

game name atoompjenl

koekwous 21-05-10 09:22

Ik kan alleen nog dragons lairs en griffins nesten bouwen door ze met mojo te kopen! Is dit meegekomen in een update ofzo? of zit ik op een limiet?

Gr. KoeKWouS

ejbrul 21-05-10 10:38

Ik heb ook nog enkele kopers nodig :-) nick is ejbrul

King Ding3ling 21-05-10 10:41

Ja gaat lkkr...ben inmiddels lvl 20.
Ik hou nu een lijstje bij. Wie bij mij besteld bestel ik ook terug!
Ik inmiddels Griffin's Nest en een Dragon's Lair

KingDing3ling

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekwous (Bericht 454831)
Ik kan alleen nog dragons lairs en griffins nesten bouwen door ze met mojo te kopen! Is dit meegekomen in een update ofzo? of zit ik op een limiet?

Gr. KoeKWouS

He man...je hebt gelijk. Ik kan ze ook niet meer kopen. Alleen nog maar met Mojo. Wat flauw man :mad:

I Xyzyx I 21-05-10 15:15

Kan het wel begrijpen.. sommige landen stonden gewoon vol met dragon lairs.. maar maak dan dat je er max een x aantal kan maken:o
Maar volgens mij is een slager de meeste xp+cash/uur verhouding.. correct me if i'm wrong..

tulip18 21-05-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 454983)
Kan het wel begrijpen.. sommige landen stonden gewoon vol met dragon lairs.. maar maak dan dat je er max een x aantal kan maken:o
Maar volgens mij is een slager de meeste xp+cash/uur verhouding.. correct me if i'm wrong..


Oh ik had dat nog niet gezien, kan nu dat nest en lair alleen met mojo kopen:d

Zeker om volbouwen te voorkomen of om veel mojo te verkopen:P:P

Plus+ jantje1

Feike 21-05-10 15:38

Geen acties uitvoeren buiten Wi-Fi
 
Ik kan in We Rule geen acties (cash investeren, oogsten, platen enz) :mad: uitvoeren als ik van het 3g netwerk gebruik maak. Kan het zijn dat het hiervoor te traag is? Ik heb nl KPN (wel extra snel internet). Als ik iets wil oogsten bijvoorbeeld, tikt ie wel weg maar komt er geen geld bij. Tevens komt het te oogsten icoontje even later weer in beeld, dus er is niks gebeurd. Wel lukt dit op een Wi-Fi netwerk. Wie weet hier een antwoord op, of beter nog wie heeft een oplossing.

ps. ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.

Groeten Feike

King Ding3ling 21-05-10 15:45

Aaah...ze hebben nog veel meer veranderd.

- Golden Road 250 coins maar je krijgt er wel 100 XP erbij
- Orange Bomen 3000 coins of 5 mojo...na 3 dagen produceert hij een verrassing
- Griffin's Nest and Dragon's Lairs kan niet meer worden gekocht
- Magin Emperium kost nu 55.000 coins daarvoor 28.000
- Land upgrade in lvl 25 kost nu 250.000 coins ipv 50.000

Voor diegene die vroeg zijn begonnen met de game gefeliciteerd.
Ik zit op lvl 20 en ik kan straks mijn portemonnee open trekken. :mad:

Plus+: KingDing3ling
Als iemand bij mij een order plaatst plaats ik er ook een bij jou!

I Xyzyx I 21-05-10 15:49

Is die land upgrade zo erg dan? Dat die in prijs omhoog is gegaan? Wat moet je anders met je geld en vanaf die magic emporium kun je nu toch niets meer kopen..

Alleen ik snap niet dat ze dragon lair niet meer met cash hebben:@ ik hoop maar dat ik uitkom met de mojo's die ik van lvl up krijg.. moet ik niet te vaak perongelijk mojo gebruiken.

Gelukkig had ik gister voor de update mijn magic emporium gebouwd:D

Rudoz 21-05-10 15:55

Na 3weken spelen nog steeds een super spel!

Voeg me toe,

Rudoz

technoslet 21-05-10 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King Ding3ling (Bericht 454869)
Ja gaat lkkr...ben inmiddels lvl 20.
Ik hou nu een lijstje bij. Wie bij mij besteld bestel ik ook terug!
Ik inmiddels Griffin's Nest en een Dragon's Lair

KingDing3ling

He man...je hebt gelijk. Ik kan ze ook niet meer kopen. Alleen nog maar met Mojo. Wat flauw man :mad:

Tot mijn verbazing kon ik idd vanochtend ook mijn griffins nest niet meer kopen. Zo cool is mijn land niet maar wilde het volzetten met nesten en lairs. Wat betreft die extra kosten voor landuitbreiding zou ik me niet zoveel zorgen maken. Prima, dan betaal je toch 200.000 extra. Who cares, als je eenmaal in lvl 25 zit gaat de fun er op gegeven moment toch wel vanaf en geld komt vanzelf binnen, zeker als je eens per dag checked en die magic culliflower plant...

tulip18 21-05-10 18:07

Ik kan nu niet op We Rule....

Bij het opstarten komt er het venster met de melding "game has been updated. Please re-launch the application". Als ik het programma opnieuw wil openen, komt dezelfde melding weer terug:D:mad:

Ik heb het programma al verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.
Nu maar hopen dat het snel opgelost geraakt.:confused:

Misschien zijn er nog met dit probleem???


Plus+ jantje1

Bakka 21-05-10 19:09

Heb het zelfde probleem als tulip18.
Deze morgen werkte het nog, daarjuist niet meer.
Zal wel snel fixed worden zeker :)

btw: Plus+ Bukkiiieeee


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.