iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

technoslet 16-05-10 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 452624)
Het kopen van Mojo gaat via je Itunes account.
Je moet dus wel geregistreerd zijn bij Plus+ en een Itunes account hebben:)


Plus+: jantje1

Mijn vriendin heeft beide maar kan er ook niet in. Dus denk dat bovenstaande niet helemaal opgaat.

tulip18 16-05-10 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 452640)
Mijn vriendin heeft beide maar kan er ook niet in. Dus denk dat bovenstaande niet helemaal opgaat.


Ja dat is wel vreemd:d:d
Ik weet dan ook niet waarom het niet lukt.
Iemand anders misschien?

peterlala 16-05-10 10:52

Kan je ook Mojo krijgen via het spel zonder ze te kopen. Of is dat alleen de bedoeling vanhet spel zitnu in level 22 begin het een beetje saai te vinden gebeurt nietveel meer zonder Mojo en ga ze niet Kopen zonde van me geld

dtsjunk 16-05-10 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterlala (Bericht 452654)
Kan je ook Mojo krijgen via het spel zonder ze te kopen. Of is dat alleen de bedoeling vanhet spel zitnu in level 22 begin het een beetje saai te vinden gebeurt nietveel meer zonder Mojo en ga ze niet Kopen zonde van me geld

Door level up te gaan ;) en door yes te klikken op de pop upjes voor nieuwe demo's
maar je bent er bijna na level 25 is er alleen maar een land upgrade maar geen level up meer hopelijk gaan ze daar nog wat aan doen want nu begint het inderdaad een beetje suf te worden :rolleyes:

Mypod 16-05-10 12:05

Speel het nu twee dagen en zit inmiddels in level 10, app is ERG verslavend!

Voeg me toe! Weijenburg heet ik

ronald24e 16-05-10 16:04

Ik vond dit spel in het begin wel leuk, maar uiteindelijk vind ik het saai worden dus ben er maar tijdelijk mee gestopt......
Ik kijk over een tijdje wel weer of er weer wat uitdaging te vinden is in het spel

Renzo4000 16-05-10 18:57

Ben het weer aan het oppakken, dus mocht je mij nog niet hebben toegevoegd: renzo4000

er staan een hoop winkels klaar voor jullie ;-)

randythesavage 16-05-10 19:38

Na het halen van level 25 is er geen level 26 om te halen. Het word nu dus doelloos en dat is jammer! Mijn xp points bij plus staan al een week op hetzelfde getal en ik stijg ook niet meer in de leaderboards. Jammer want er was beloofd dat het na level 25 ook nog leuk was om te spelen.

ranthesavage

ronald24e 16-05-10 19:55

Misschien gaan ze nog wel een keer uitbreiden ofzo.......Laten we het hopen.

DouweK 17-05-10 13:37

Ngmoco kennende zullen er nog vele updates volgen.

nockienl 17-05-10 15:50

Ik ben inmiddels al weer lvl 23 en met veel shops en dragon liars voeg me maar toe dan voeg ik je ook toe!
Gr

ray36 17-05-10 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nockienl (Bericht 453241)
Ik ben inmiddels al weer lvl 23 en met veel shops en dragon liars voeg me maar toe dan voeg ik je ook toe!
Gr

en je bent toegevoegd.greetz , Ray

_Rayman_ 17-05-10 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ (Bericht 452513)
Helaas duren de problemen bij mij voort. Kan misschien als ik geluk heb, twee keer per dag zaken doen in We Rule. Hierna kan ik er wel in, maar gebeurd er niets.

Eigenlijk precies hetzelfde als in:
We Rule crop failure

Ook een mailtje die kant op gestuurd, want via twitter krijg ik geen reactie.

Hopen dat het issue opgelost kan worden.

Zo langzaam ze reageren via twitter (nog niet namelijk), zo snel zijn ze via de mail. Ondertussen al wat zaken getest, maar helaas nog zonder succes. Het is overigens wel een bekend issue.

De issues doen zich trouwens alleen voor als ik via UTMS dit spel speel en niet via Wi-Fi. Wellicht dat dit ze hier wat mee kunnen.

Als het issue is opgelost, dan post ik hier de oplossing.

earnie 17-05-10 23:09

Voeg mij ook maar toe.
earny2

Ik zit nu in level 20

Vomera 17-05-10 23:23

Nog een nieuwe spelerster erbij. Voeg toe:

nlie17

En

vomera (hoe meer zielen........)

MarnickG 18-05-10 17:12

Zo weer even wat mensen toegevoegd
Ben zelf inmiddels level 15, marnickg

Op naar de 25 :)

nambureejt 18-05-10 20:52

open business
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier en nieuw bij het spel 'we rule'.
De vraag zal vast al vaak gesteld zijn, maar ik heb een aantal van de gebruikers van dit forum toegevoegd in mijn spel. Nu zoek ik me wezenloos naar een 'open' business.
Hoe kom ik verder langs het punt dat ik een vriend moet bezoeken met 'open' business om die uit te nodigen?
Ik hoop dat ik een reactie krijg van iemand!

grtz
Nambureejt

MarnickG 19-05-10 09:47

Dan moet je naar dorpen van vrienden met het bordje open en daar te werken.
Ik heb zelf ook een vraag, bij elke order die ik krijg van mensen ontvang ik ook zon push bericht, ik word daar helemaal gestoord van hoe zet ik dat uit?
Bij mijn eigen gebouwen staat push allemaal al op uit...
alvast bedankt

MurdaRule 19-05-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG (Bericht 453959)
Dan moet je naar dorpen van vrienden met het bordje open en daar te werken.
Ik heb zelf ook een vraag, bij elke order die ik krijg van mensen ontvang ik ook zon push bericht, ik word daar helemaal gestoord van hoe zet ik dat uit?
Bij mijn eigen gebouwen staat push allemaal al op uit...
alvast bedankt

Settings (van de iPhone) > Berichtgeving > We Rule > Meldingen uitklikken :)




ID: MurdaRule

add me on We Rule

koekwous 19-05-10 15:06

heu heu heu ik zit op level 25!!

Maar er stond dat je bij lvl25 een land upgrade zou krijgen, maar mijn land is niet groter geworden helaas!

Heeft iemand anders dit wel gekregen?

Gr. KoeKWouS


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.