iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

@pple_nerd 03-05-11 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deezzz (Bericht 670065)
Waaaah, dat is vet :eek: !!! Ik heb gelijk zin al mijn realms te re-designen! Maakt het we rule en we farm spelen weer helemaal leuk! Ik zat een beetje in te kakken... Misschien als ik klaar ben pak ik me city ook weer een beetje op...


Bedoelde je mijn realms? :D
Er zitten echt vette realms bij! 3D artwork enzo

@Pascal2007: dat is ook de reden dat ik me bij mojo-farm hen aangemeld. De top 10 van de leaderboard zijn daar ook lid. Het designen maakt het weer aantrekkelijk :)

stenk001 05-05-11 11:55

Gaat het nu echt gebeuren,,de grote update. Harvest all button,mojo confirm.??

Plus+ ronnyboy1

rune6644 07-05-11 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 668333)
Pooh mensen. Kan mezelf steeds mInder motiveren om te oogsten. Rubies binnenhalen doe ik niet zO heel vaak meer.
Zit er echt aan te denken op korte termijn te stoppen. Na een jaar is het welletjes geweest. Als het zover is laat ik het wel weten...

ik blijf gewoon cauliflower zetten en alles netjes afleveren voor mensen maar daar blijft het bij

hoop echt dat die harvest all snel komt

Merkk 11-05-11 02:06

Verslavend spelletje!
Voeg me maar toe Merkk21

fuz1on 12-05-11 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rune6644 (Bericht 671394)
ik blijf gewoon cauliflower zetten en alles netjes afleveren voor mensen maar daar blijft het bij

hoop echt dat die harvest all snel komt

Ik las dat harvest all waarschijnlijk mojo kost. D'r is een topic op
Mojo-Farm | Forum daarover.

technoslet 13-05-11 18:37

Beste mede rulers (en farmers),
Ik gooi vandaag het bijltje erbij neer. Kan de energie niet keer opbrengen om zelfs maar mijn landjes bij te werken (en dat is al zoweinig werk). Om de verleiding, mocht die er nog zijn, te weerstaan heb ik de games ook van mijn iDevices gegooid.
Iedereen nog veel plezier met de "we" games.

Technoslet status: "retired" ;-)

@pple_nerd 14-05-11 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on (Bericht 673033)
Ik las dat harvest all waarschijnlijk mojo kost. D'r is een topic op
Mojo-Farm | Forum daarover.

Dat is niet zeker er wordt gespeculeerd door een stukje tekst uit de programmering.
Als je verder leest dan vermoedt men dat er een nog grotere update in de toekomst staat te wachten ze hebben het over Mana en spells.:)
Het zou wel vreemd zijn als je mojo ging betalen voor een minuutje werk zou ik zelf niet doen terwijl ik wel mojo aan gebouwen uitgeef.
Maargoed we shall see....:D

@Technoslet: Ten eerste jammer dat je stopt. En wel verstandig dat je ze eraf gooit want de verleiding is idd groot :D Tot ooit!

fuz1on 15-05-11 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 673396)
Dat is niet zeker er wordt gespeculeerd door een stukje tekst uit de programmering.
Als je verder leest dan vermoedt men dat er een nog grotere update in de toekomst staat te wachten ze hebben het over Mana en spells.:)
Het zou wel vreemd zijn als je mojo ging betalen voor een minuutje werk zou ik zelf niet doen terwijl ik wel mojo aan gebouwen uitgeef.
Maargoed we shall see....:D

Mee eens, t'is niet zeker. Toch kan ik me goed voorstellen dat het mojo gaat kosten.... maar ja we zullen wel zien inderdaad.

sinkem 16-05-11 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jochemcharona (Bericht 669827)
hoi alemaal!

ik doe samen met mijn vriendin we rule!
echt zeer verslavend!!!!!

voeg ons toe we kunnen nog wel wat vrienden en kopers gebruiken!!

als je bij ons koopt kopen wij ook bij jullie:d

jochemcharona

en toegevoegd.
plus+ sinkem

giorgo38 16-05-11 16:08

@Techno heel jammer techno.maar kan het wel begrijpen thx voor de bestellingen en toppie kingdom keek er graag naar ciau:d +giorgo38

giorgo38 18-05-11 16:57

vaag net zeg had 2 kraken gekocht en ghostship vanmorgen moest ff naar een andere stad toe kon gewoon 3geen kom net thuis alle vrienden op 10 na weg foetsie:mad::mad::mad: alleen followers had ik nog en die kraken waren vaag net als op de 3g en3gs balen eraf gegooid op nieuw geinstalleerd en alles is weer goed lange vriendenlijst weer gelukkig:):) meer mensen daar last van ze stonden wel in dat landschapje zeg maar maar niet in de plus+lijst en kon niks bestellen in dat landschapje strange:confused::confused::confused:

giorgo38 20-05-11 19:08

lol was weer ff aan het gokken:D kreeg ik 3 zwarte naval schepen brengen niet zoveel op maar ik wist niet dat die ook bij die grote update zaten in de giftbox,spookschip is ook super nice:cool::cool::cool:


ps:rare update hoor met die goals allemaal mojo qest waren wel leuk maar wat dit is mojo vreters:mad::mad: wil best mojo gebruiken maar niet zo nog klein minpuntje dat pijltje door het landschap heen is egt klein zeker retina pijltje:rolleyes::rolleyes: MOJO-BUTTON en ALL HARVEST had veel beter geweest,ook dat mensen toevoegen raar hoor en mijn Wi-Fi loopt niet meer zo lekker:confused::mad::mad: meer mensen met zulke rare dingen???

+giorgo38

giorgo38 21-05-11 13:36

heb trouwens wel die 3 pirate dingen gekocht die skull is toch wel de leukste hahhah:D

fuz1on 21-05-11 17:36

Ik heb eigenlijk nergens last van behalve dat ik er af en toe uit gegooid word.


ps. Probeer komma's en punten te gebruiken dat leest makkelijker voor anderen!

giorgo38 22-05-11 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on (Bericht 675795)
Ik heb eigenlijk nergens last van behalve dat ik er af en toe uit gegooid word.


ps. Probeer komma's en punten te gebruiken dat leest makkelijker voor anderen!


je bedoelt bij plus waar je wat kan typen zeg maar ga ik ff proberen ik mis wel een soort van berichtjes sturen naar je vrienden gen chat of zo maar een kort berichtje:confused:

mijn Wi-Fi doet ook raar als ik mushrooms oogst loopt hij wel eens vast was voor update niet maar als ik wheat bv oogst gaat razendsnel :confused:

thx:fuz1on

fuz1on 22-05-11 19:38

Ik plant zelf eigenlijk alleen maar mushrooms. Geen last van vastlopers, wat ik wel heb is wanneer ik rubies of die walls "oogst" dat dan de icoontjes erboven verdwijnen en ik het spel moet herstarten.

Ow trouwens, ik krijg ook geen push berichten meer bij we rule en we farm. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
Heb push opties al uit en aangezet en apps al helemaal verwijderd, maar dat maakt geen verschil.

Ow trouwens ben eindelijk level 60 sinds vanmorgen! :D
//fuzion84

giorgo38 22-05-11 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on (Bericht 676040)
Ik plant zelf eigenlijk alleen maar mushrooms. Geen last van vastlopers, wat ik wel heb is wanneer ik rubies of die walls "oogst" dat dan de icoontjes erboven verdwijnen en ik het spel moet herstarten.

Ow trouwens, ik krijg ook geen push berichten meer bij we rule en we farm. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
Heb push opties al uit en aangezet en apps al helemaal verwijderd, maar dat maakt geen verschil.

Ow trouwens ben eindelijk level 60 sinds vanmorgen! :D
//fuzion84

gefeliciteerd met lvl60 :D:D:D ik krijg alleen push bij plantjes en zo bij bestellingen af en toe ook eraf gegooid opnieuw geinstalleerd niet geholpen

@pple_nerd 22-05-11 22:27

Dat met push heeft nooit goe gewerkt. Bij mij wel maar heb het uitstaan vind het alleen maar irritant al die meldingen. Ik gebruik gewoon de timer bij de 'klok'-app voor de harvest.

Level 60? I know all about it! Tis een lange weg van level 55 naar 60 een paar miljoen XP-tjes.

giorgo38 23-05-11 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 676099)
Dat met push heeft nooit goe gewerkt. Bij mij wel maar heb het uitstaan vind het alleen maar irritant al die meldingen. Ik gebruik gewoon de timer bij de 'klok'-app voor de harvest.

Level 60? I know all about it! Tis een lange weg van level 55 naar 60 een paar miljoen XP-tjes.

Zeker zit in lvl53 long way to go ;-) maar door ruleen lol

MarnickG 26-05-11 10:12

Ik zit ook op lvl 53, maar lvl 60 zal ik wel niet halen. Men 3G heeft al moeite genoeg soms. Altijd genoeg leuke gebouwen open (hercules tempels, die forging dingen etc)
Orders plaatsen is wat ik nu het meeste doe :D

account: Marnickg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.