iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

@pple_nerd 10-04-11 14:01

Kreeg gister een leuk bericht dat ik een top giftet ben en kreeg duss een 'golden suprise' in mijn inventory. Dit was dus een gouden schip :) thnx ngmoco

@ashcat: ik vind zowiezo dat het scherm erg slecht zichtbaar is in de zon op volle helderheid. HTC heft een wat helderder beeld.

giorgo38 10-04-11 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 662308)
Ja, en die mojo's kan je dan gelijk weer uitgeven aan de doosjes :)
Die gifts zijn overigens willekeurig, je weet nooit wat je krijgt en van wie.
Als ik open doosjes heb dan kijk ik altijd eerst of er bekende namen zijn, die krijgen van mij altijd het eerste een kadootje :) dat doe ik ook met het world-wide account Fishnships dus jullie moeten toch geregeld wat voorbij zien komen :) ik weet iig dat giorgo38 geregeld voorbij schuift :) helaas kan ik het kadootje niet beïnvloeden :)

Wat vinden jullie van het nieuwe item? Ik vind het kasteel wel mooi maar dat beest niet, wel mooi getekend, daar niet van maar ik ga er geen coins aan spenderen tenminste niet totdat ik lvl 60 heb bereikt en dat duurt nog even. Ik zit op 54 en 53.

Hebben jullie ook last van het scherm als je buiten zit? Ondanks dat ik het op volle helderheid heb staan is het amper te zien en om nou met dit prachtige weer onder een parasol te gaan zitten vind ik zonde! Hoe doen jullie dat? Het is m.n. de iPad, de iPhone heeft iets beter beeld.

Ashcat4you (54) en ashcat4me (53)

ja ik weet het Ashcat lol je kan het niet beïnvloeden dat maakt het ook wel leuk ik had het al eerder gezegd kreeg een golden ruby lol zonder slot op doosje en vanmorgen mijn zoontje een doosje van ngmoco ook met golden ruby heb net ff land gekocht krijg beetje veel :)
wat die zon betreft ben gaan vissen met de kleine maarre wat een slecht beeld 3gs kon niet normaal oogsten zeg verkeerde plantjes en zo maar volgende week krijg ik dan de 4 miss. beter ipad weet ik niet wil hem nog wel halen:d

@pple nerd heb ook die golden pirate ik was ook top gever zeg maar:d:d:d lol

giorgo38 10-04-11 18:49

wat vinden jullie van die magic farm heb er 9 beetje impulsief gekocht maar wel meer coins&xp maar had niet zo goed gekeken 5 mojo"s maar ja ik gebruik ze meestal voor de magic bamboo:)

ps:ja dat kasteel is mooi maar heb die kraken gezien bij mensen vind hem ook niet zo zit er ook nog beweging in??
heb ik nog niet gezien:eek:

@pple_nerd 10-04-11 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 662443)
wat vinden jullie van die magic farm heb er 9 beetje impulsief gekocht maar wel meer coins&xp maar had niet zo goed gekeken 5 mojo"s maar ja ik gebruik ze meestal voor de magic bamboo:)

ps:ja dat kasteel is mooi maar heb die kraken gezien bij mensen vind hem ook niet zo zit er ook nog beweging in??
heb ik nog niet gezien:eek:


Hehe dan ben ik iets erger.had nog een zooi mojo en heb nu het max aantal magic farm (31 ofzo) maar met bamboo levert het veel op :)

Golden ruby lol :D hopelijk krijg ik die ook. Wat levert die eigenlijk op?

En het kasteel vind ik lelijk. Het vorige was donker en misterieus en hoopte dat ze dit beetje light-castle achtig gingen upgraden maar ze hebben weer het oude kasteel gebruikt.

giorgo38 11-04-11 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 662470)
Hehe dan ben ik iets erger.had nog een zooi mojo en heb nu het max aantal magic farm (31 ofzo) maar met bamboo levert het veel op :)

Golden ruby lol :D hopelijk krijg ik die ook. Wat levert die eigenlijk op?

En het kasteel vind ik lelijk. Het vorige was donker en misterieus en hoopte dat ze dit beetje light-castle achtig gingen upgraden maar ze hebben weer het oude kasteel gebruikt.

zo 31 magic farm lol ik dacht dat ik erg was ja met bamboo levert aardig wat op ben ook blij met mushrooms zeg geld stroomt binnen, de golden ruby geeft inderdaad meer xp en coin"s ga zo ff gamblen heb nog wat mojo:d

keymaker 11-04-11 20:22

Voor de actieve spelers: ik ben ook nog steeds actief op we rule, we farm, we city en Adventure bay. Dus Add me als ik nog niet een buur van je ben: neo634

leny2e 12-04-11 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keymaker (Bericht 662918)
Voor de actieve spelers: ik ben ook nog steeds actief op we rule, we farm, we city en Adventure bay. Dus Add me als ik nog niet een buur van je ben: neo634

toegevoegd ;)
+leny2e0
myrule76

@pple_nerd 12-04-11 19:54

Ik ben al tijdje gestopt me Adventure Bay en We City. Zal binnenkort misschien ook gaan stoppen met We Farm want wil meer tijd gaan besteden aan me hobby fotografie (net me dikke telelens binnen gekregen :D )
We Rule blijf ik gewoon doen.

rune6644 13-04-11 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 662470)
Golden ruby lol :D hopelijk krijg ik die ook. Wat levert die eigenlijk op?

375 coins en 260 xp, heb hem ook :)

voeg me toe: rune6644

MarnickG 13-04-11 09:50

Nice :)
Ik heb er net ook 1 gekregen. Heb verder al diverse *** gebouwen gekregen (alles in een realm geflikkerd).Kreeg echter ook 1 pagoda dat was wel nice :)
Kost me veel te veel mojo dit maar goed, je krijgt er veel voor terug:D

giorgo38 13-04-11 15:22

zo eindelijk de phone4 lol ziet er wel toppie uit al was dat op 3gs ook al nu beweegt alles weer:D:D:D

iJay 13-04-11 15:51

wie kan mij vertellen hoe je die golden content kan krijgen?
en bij sommige kingdoms zie ik dat de content elkaar overlapt, hetgeen ruimtebesparing oplevert. geen idee hoe dat kan?

@pple_nerd 13-04-11 20:20

@giorgo38: wou dat ik hem had zal er veel gelikter uitzien.

@iJay: zoek op youtube naar 'We Rule stacken'



Plus+ : remcootje

sinkem 13-04-11 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keymaker (Bericht 662918)
Voor de actieve spelers: ik ben ook nog steeds actief op we rule, we farm, we city en Adventure bay. Dus Add me als ik nog niet een buur van je ben: neo634

same goes for me (voor werule): sinkem
Met die laatste updates hoef ik iig niet al de blz meer door te scrollen, dus kom maar op!

iJay 14-04-11 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 663724)
@giorgo38: wou dat ik hem had zal er veel gelikter uitzien.

@iJay: zoek op youtube naar 'We Rule stacken'



Plus+ : remcootje


thanks!
heb gekeken hoe het moet, maar het lukt me niet. is stacken nog steeds mogelijk?

leny2e 14-04-11 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJay (Bericht 663925)
thanks!
heb gekeken hoe het moet, maar het lukt me niet. is stacken nog steeds mogelijk?

Ja het is nog steeds mogelijk maar je moet veel geduld hebben... ik heb het ook gedaan maar gaf het gauw op
+leny2e0
+myrule76

rune6644 14-04-11 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJay (Bericht 663925)
thanks!
heb gekeken hoe het moet, maar het lukt me niet. is stacken nog steeds mogelijk?

eens dat je het door hebt gaat het echt vlotjes, kijk maar bij mij =D
+rune6644

iJay 14-04-11 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rune6644 (Bericht 663943)
eens dat je het door hebt gaat het echt vlotjes, kijk maar bij mij =D
+rune6644

het lukt me nu wel, alleen krijg het nog niet zo voor mekaar dat ik een hele rij achter elkaar kan zetten alleen 1op 1 lukt me zeg maar :O
ff beetje puzzelen
hoe krijg je die gouden items btw?

rune6644 14-04-11 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJay (Bericht 663955)
het lukt me nu wel, alleen krijg het nog niet zo voor mekaar dat ik een hele rij achter elkaar kan zetten alleen 1op 1 lukt me zeg maar :O
ff beetje puzzelen
hoe krijg je die gouden items btw?

die krijg je van de cadeautjes (gifts) ik heb de mijne gehad toen er een dag was dat je meer kans had op items en ik was toen ook net level up dus kon ik er ook een paar boosten. Je moet er veel geluk mee hebben als je er geen mojo voor koopt. heb je toegevoegd trouwens ;)

stenk001 14-04-11 13:47

stacken gaat wel goed, alleen het oogsten vind ik een beetje lastig op die manier.


plus:ronnyboy1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.