iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

DChim 30-08-11 09:32

Ik heb inmiddels mijn eerste ronde gehad ;)

ben nu bezig met de 2e en de ruby ook met geluk kunnen vangen zonder mojo :D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 09:32 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 703087)
ik heb alleen nog een ruby nodig who will share :):):):) dan kijk ik voor crystal!!

ik zal aan je denken als ik een ruby heb gevangen :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 10:43 ----------

Zojuist ook de emerald dragon zonder mojo gevangen :D

giorgo38 30-08-11 13:16

Oké dan heb jij crystal nog nodig? ga ik ff kijken ik zoek nog een ruby had er net 1 gliptie door mijn netje grrrr graag een ruby dragon kijk ik wel voor crystal +giorgo38

DChim 30-08-11 13:35

ja, misschien dat ie zo wilt langs vliegen :P

ben nu nog aan het overwegen of ik de crystal ook met mijn standaard net moet proberen ;) anders kost het me weer 10 mojo..

ivette 30-08-11 13:44

Ik moet alleen de laatste nog hebben! Allen behaald zonder Mojo te verbruiken! Boerboel88

Reiska 30-08-11 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 703087)
ik heb alleen nog een ruby nodig who will share :):):):) dan kijk ik voor crystal!!

Als ik weer een Ruby heb stuur ik hem naar je :)

giorgo38 30-08-11 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703165)
Als ik weer een Ruby heb stuur ik hem naar je :)

jaaa heel graag thx:):)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 15:59 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 702391)
ik krijg er geen 1 te pakken :mad:

heyy Leny2e

ik zag een ruby vliegen bij jou wil je die delen met mij please:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

plus+giorgo38

giorgo38 30-08-11 20:29

ruby please voor de crimson lair:confused::confused::confused:

plus+giorgo38

DChim 31-08-11 10:10

ik krijg nu steeds de emerald.. geen ruby of crystal te bekennen.. :(

giorgo38 31-08-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 703305)
ik krijg nu steeds de emerald.. geen ruby of crystal te bekennen.. :(

ja dat is behoorlijk vaag ja had ik ook gisteravond laat en vanmorgen ik kreeg alleen maar crystal en emerald geen ruby toch ff gauw mojo gefixt jeee dat duurde lang voor die ruby kwam ik kijk ff wat er nog rondvlieg dan stuur ik wat op dus de ruby en de crystal maar kan er maar 1 per 24 uur naar een vriend sturen hmmm morgen de 1ste van de maand ik ga ff kijken:confused::confused:

ps:bij mij vlogen ze in mijn north realm vanmorgen vaag hoor

+giorgo38

Reiska 01-09-11 10:22

Ik heb mijn eerste setje inmiddels compleet. Nu voor dt 2e ding bezig maar dat gaat vandaag volgens mij nooit lukken. Heb bij die 2e alleen een paarse en groene. Ik krijg nu sowieso steeds alleen maar groene, oranje en paarse.

+Lauravdbroek

DChim 01-09-11 14:35

Er vloog plots een crystal bij mij! Voor de zekerheid toch maar met mojo gevangen.. Ben nu ook klaar met deze event!
:D

http://i56.tinypic.com/qsqd0l.png

giorgo38 01-09-11 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 703599)
Er vloog plots een crystal bij mij! Voor de zekerheid toch maar met mojo gevangen.. Ben nu ook klaar met deze event!
:D

http://i56.tinypic.com/qsqd0l.png

jaja eindelijk he het kost je wat stress en wat mojo maar je krijgt er wat voor:confused::confused::d:d

+giorgo38

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 15:44 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703543)
Ik heb mijn eerste setje inmiddels compleet. Nu voor dt 2e ding bezig maar dat gaat vandaag volgens mij nooit lukken. Heb bij die 2e alleen een paarse en groene. Ik krijg nu sowieso steeds alleen maar groene, oranje en paarse.

+Lauravdbroek

had net crystal voor je door het netje:mad: ik probeer nog wat te vangen

+giorgo38

ps:vreemd ja iedere keer dezelfde hopen dat ze nog ff doorgaan heb wel gezaaid voor je ik probeer wat te vangen maar soms heb ik wat en sta je niet in de lijst om te sharen er staan er een beperkt aantal vrienden in miss. heb dat met die 24 uur te maken:confused::confused:

DChim 01-09-11 15:54

er vliegt of vloog nog een crystal bij mij rond, maar ik kan die niet versturen naar vrienden.. wilt trouwens ook niet weg uit mijn kingdom XD

Reiska 01-09-11 16:05

@Giorgo: Het viel mij inderdaad ook al op dat niet altijd iedereen in de lijst staat. Best irritant. Ik heb je net in ieder geval een Ruby gestuurd.

Ik heb nu alleen nog een Emerald en Crystal nodig voor de 2e event. Hoop dat die 2e event langer dan vandaag duurt.

+Lauravdbroek

DChim 01-09-11 16:16

ik had dat probleem al sinds het begin van de event.. zag nooit mijn broertje ertussen..

giorgo38 01-09-11 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703636)
@Giorgo: Het viel mij inderdaad ook al op dat niet altijd iedereen in de lijst staat. Best irritant. Ik heb je net in ieder geval een Ruby gestuurd.

Ik heb nu alleen nog een Emerald en Crystal nodig voor de 2e event. Hoop dat die 2e event langer dan vandaag duurt.

+Lauravdbroek

@Reiska

ik heb je net toegevoegd bij mijn zoontje"s account ben daar ook aan het zaaien hij moet de eerste nog als ik harvest probeer ik ze op te sturen zijn plus+ damien45 hij doet er niet zoveel mee maar ik heb gezaait en ik heb op zijn wrq gezaait nu ff wachten nog :):) voeg hem maar ff toe want dat rare gedoe met zo n klein vriendelijstje schiet niet op thx voor de ruby had die kleine nog niet ik ving hem zonder mojo en naar hem zonder mojo gevangen maar beter 2 uur wachten dan 4 uur ik stuur ze op als ik ze heb,ik denk dat ik afgelopen 24 uur al iets gestuurd hebt naar jou dan moet je weer 24 uur wachten beetje belachelijk maar doe m n best:)

plus+giorgo38
plus+damien45

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 16:22 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 703640)
ik had dat probleem al sinds het begin van de event.. zag nooit mijn broertje ertussen..

ja vaag he hij zijn eigen iphone en ik niet op 1 iphone aparte account"s aparte iphone"s :confused::confused::confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 16:30 ----------

wat helemaal bizar is die draken kunnen alleen in the main realm fladderen vanmorgen en vanmiddag vlogen ze ook in mijn north realm als ik daar naar toe ging whahaha ze gingen gewoon mee naar een andere realm :confused::eek::eek: zeker een bugje ofzo:d

Reiska 01-09-11 16:46

Welke draken heeft je zoontje nog nodig? Dan zal ik ze naar hem sturen als ik ze heb.

Ik moet inmiddels alleen de emerald nog.

giorgo38 01-09-11 17:05

oke de emerald ik ga kijken, mijn zoontje moet de crystal maar die heb je geloof ik op gestuurd ja de crystal is er ff kijken of het lukt hij hebt geen mojo dus.....Yeahhh hebbes zonder mojo thx alleen de groene nog zie ik lol

ps: hebbes de ruby op mijn account ff iemand blij maken:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 17:10 ----------

nog 25 min. en op de andere 1 uur ff kijken of er dan een emerald uit komt heb geen mojo...meer helaas ff wachten dan maar:(:)
kan tot ongeveer 20:00 zaaien geloof ik dan is het in amerika denk ik de volgende dag ik zat ff te kijken naar die dagen en rond 8een running time!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 17:47 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703652)
Welke draken heeft je zoontje nog nodig? Dan zal ik ze naar hem sturen als ik ze heb.

Ik moet inmiddels alleen de emerald nog.

zal je altijd zien een paarse jeetje vanmorgen 2 emeralds en nu een paarse ff wachten wat er uit die andere orchidbak kom zal je altijd zien:mad::mad::mad::mad:nog 20 min.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 18:18 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703652)
Welke draken heeft je zoontje nog nodig? Dan zal ik ze naar hem sturen als ik ze heb.

Ik moet inmiddels alleen de emerald nog.

er is een emerald naar jou gestuurd van damien45 die kleine van me probeer hem te vangen:d:d:d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 18:34 ----------

heb je hem?ik hoop het :)nu nog ff een groene voor die kleine lol :d

ik krijg ook zo een emerald van iemand ff opnieuw inloggen dan stuur ik hem op naar je als ik hem kan vangen:d

Reiska 01-09-11 20:13

Bedankt voor de emerald. :)

Is het event nu afgelopen? Ik zag geen draakje meer nu. :( Heeft je zoontje het nog compleet kunnen krijgen?

giorgo38 01-09-11 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 703699)
Bedankt voor de emerald. :)

Is het event nu afgelopen? Ik zag geen draakje meer nu. :( Heeft je zoontje het nog compleet kunnen krijgen?

graag gedaan hoor ja ik keek net en duurde langer met opstarten en weg zijn de draakjes:(:(:( de plantenbak staat er nog met een plantje maar er gebeurd niks meer hij groeit niet meer:(it"s over,helaas ik had een groen draakje voor mijn zoontje maar door het netje heen jammer hij had er maar 1ntje nodig die groene maar ja we kijken wel wat we nu weer krijgen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.