iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

leny2e 20-09-11 12:45

Nou heb ik wat moois...we rule crast constant en heb dat ook gemeld ...maar nu zijn al mijn vrienden verdwenen de lijst is gewoon leeg kan dus ook niets bestellen kan ik gewoon weer alles opnieuw invoeren.....:mad:
+leny2e0

sinkem 21-09-11 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 707110)
Nou heb ik wat moois...we rule crast constant en heb dat ook gemeld ...maar nu zijn al mijn vrienden verdwenen de lijst is gewoon leeg kan dus ook niets bestellen kan ik gewoon weer alles opnieuw invoeren.....:mad:
+leny2e0

Wellicht overbodig, maar al geprobeerd om opnieuw te installeren?

Hoe zit het met quests?
Krijgen jullie die nog en dan ook hoe? Ik krijg namelijk helemaal niets meer...

leny2e 21-09-11 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinkem (Bericht 707250)
Wellicht overbodig, maar al geprobeerd om opnieuw te installeren?

Hoe zit het met quests?
Krijgen jullie die nog en dan ook hoe? Ik krijg namelijk helemaal niets meer...

Ik heb van alles al gedaan opnieuw installeren de ipad opnieuw opstarten noem maar op het blijft maar crashen ik heb het gemeld en ze zouden er naar kijken en vervolgens hoor je niets meer.

De quest heb ik ook geen nieuwe gekregen...

giorgo38 22-09-11 20:37

ik vind het op zig een goeie update wat ruimte betreft maar mijn iphone4 word zo traag ik heb mijn main realm flink opgeschoond maar de animatie"s charakters en de vlinders en draken vliegen rond behalve de thunderbird"s ik heb er nu 7 staan maar ze bewegen niet er zijn er 3 ze hangen maar en dan iets beweging en ze hangen weer jammer voor de update vlogen ze zelf rond de andere draken wel.....heb ook gemaild en naar dat andere forum geweest zelfde probleem dure content dan verwacht je toch mooie animatie bij als ik op die andere iphone 3gs kijk naar mijn kingdom vliegen ze wel strange...of komt dat door het stacken???weet iemand dat miss.

@leny2e0 ***** zeg ik heb 3 mail"s van nmgoco je moet support of de feedback hebben anders krijg je toch hetzelfde antwoord......:mad:

+giorgo38

ps:heb ook verschillende mail"s gestuurd maar niks je kan je vraag beter bij
mojo-farm plaatsen daar krijg je wel een goed antwoord ik ben lid geworden en een stuk wijzer;):rolleyes::rolleyes:

leny2e 22-09-11 23:39

de update is leuk maar 2 kingdoms mijn god ....je bent uren bezig om wat te zoeken :p

giorgo38 23-09-11 16:15

ja he weer een uur eerder opstaan lol,

veel dank aan nmgoco voor de update vanmorgen the thunderbird"s vliegen lkkr rond net als de rest nog niet echt retina maar komt verdomd goed in de buurt super:d:d:d

+giorgo38

sinkem 29-09-11 09:51

Eens zien of we dit event wel gaan halen.
De eerste 3-sterren, die ik gevangen heb, is iig naar Murgen0 gestuurd

Murgen 29-09-11 19:00

Dank je! Maar ik heb een probleem, we rule crashed als ik mojo wil gebruiken .... Nothing works ...

tulip18 29-09-11 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Murgen (Bericht 708743)
Dank je! Maar ik heb een probleem, we rule crashed als ik mojo wil gebruiken .... Nothing works ...

Bij mij ook..kan geen Mojo gebruiken want de game chrased:mad::mad::mad:

Zowel op iPhone als op de iPad. :mad:

Plus+ jantje1

giorgo38 30-09-11 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 708757)
Bij mij ook..kan geen Mojo gebruiken want de game chrased:mad::mad::mad:

Zowel op iPhone als op de iPad. :mad:

Plus+ jantje1

klopt ja hoor ik ben erachter gekomen door de confirm uit te zetten er stond ook een berichtje vanmorgen als wrq opstart je moet de confirm knop uitzetten algemeen>instellingen>scrol naar we rule,maar ze zijn het aan het fixen stond er als ik het goed zag:d:d

plus+giorgo38

ps:weg 30 mojosss:mad::mad::mad:

sinkem 04-10-11 11:55

Stuur alle elementals (2/3 sterren) maar door. Zie net dat je voor de 2e meer van alles nodig hebt.... Moet er iemand nog iets hebben voor deze quest?

Reiska 04-10-11 16:55

Ik heb de 1e en de laatste 2 nog nodig. Kan iemand die naar mij sturen? :)

sinkem 05-10-11 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiska (Bericht 709657)
Ik heb de 1e en de laatste 2 nog nodig. Kan iemand die naar mij sturen? :)

3 sterren compleet, nu de rest nog.
@reiska je stond niet in mijn keuzelijst, dus moest 2x de combo elemental naar een ander sturen :-(

WishmasterNL 06-10-11 17:47

ik ben nu bezig het spel te downloaden en installeren. zijn er nog handige tips?

en wie mag ik straks gelijk toevoegen?
en wat voor meerwaarde hebben "vrienden" eigenlijk?

giorgo38 10-10-11 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WishmasterNL (Bericht 710419)
ik ben nu bezig het spel te downloaden en installeren. zijn er nog handige tips?

en wie mag ik straks gelijk toevoegen?
en wat voor meerwaarde hebben "vrienden" eigenlijk?

ik voeg je toe:D

+giorgo38

ik zet er gelijk een bestelling op oke en bestel maar bij mij dat is de meerwaarde,
social game"s alleen is het niet te doen

gr

WishmasterNL 10-10-11 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 711695)
ik voeg je toe:D

+giorgo38

ik zet er gelijk een bestelling op oke en bestel maar bij mij dat is de meerwaarde,
social game"s alleen is het niet te doen

gr

ke, thnx ;)
ik zie het wel verschijnen :P

sinkem 10-10-11 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 711695)
ik voeg je toe:D

+giorgo38

ik zet er gelijk een bestelling op oke en bestel maar bij mij dat is de meerwaarde,
social game"s alleen is het niet te doen

gr

Dit en het is altijd handig om wat actieve gebruikers in je lijst te hebben voor het halen van je quests etc.

+sinkem

DChim 10-10-11 13:01

Ik ben zowat gestopt met WeRule :) Lol zat er niet echt meer in..

Ik kom nog weleens online ;)

giorgo38 10-10-11 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 711766)
Ik ben zowat gestopt met WeRule :) Lol zat er niet echt meer in..

Ik kom nog weleens online ;)

oke dan ja dat zaaien pffff ben de hele dag bezig uitrekenen de uren om
te harvste en zo ben ff druk nu met shadowgun,the dark meadow en infinity blade voor de verandering:d:d:d maar ga nog wel ff door met wrq:rolleyes::rolleyes::rolleyes::d

+giorgo38

sinkem 10-10-11 23:56

Zaaien? Altijd garlic met soms cauliflower :-)
Kwam er net per ongeluk achter dat die orbs gratis oogsten (iig rubys, buildings etc). Je gaat me toch niet vertellen dat dat al lang is he?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.