iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

tulip18 30-07-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 507214)
Ligt het aan mij of loopt We Rule ineens een uur achter :S
De oogst duurt nu al voor de 2e keer een uur langer echt weird! :S

Ik heb ook dat probleem.
De magic bloemkool en asperges hebben nu 13 uren ipv. 12 uren :D nodig.

Ik probeerde vanmiddag 12:30 de peppers en die zijn pas klaar om 23:30 in plaats van 22:30.
Balen dus :D:D

Plus+ jantje1

technoslet 30-07-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 507301)
Ik heb ook dat probleem.
De magic bloemkool en asperges hebben nu 13 uren ipv. 12 uren :D nodig.

Ik probeerde vanmiddag 12:30 de peppers en die zijn pas klaar om 23:30 in plaats van 22:30.
Balen dus :D:D

Plus+ jantje1

Ze hebben alles maar weer is ten nadele van de speler veranderd....

Tis niet anders he

tulip18 31-07-10 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 507341)
Ze hebben alles maar weer is ten nadele van de speler veranderd....

Tis niet anders he

Tja, ik heb nu gezien dat de oogsttijden aangepast zijn. ;)
Zeker in verband met de nieuwe soorten die onlangs zijn toegevoegd?
2 keer "magic bloemkool" per dag gaat dus niet meer......???

Plus+ jantje1

technoslet 31-07-10 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 507533)
Tja, ik heb nu gezien dat de oogsttijden aangepast zijn. ;)
Zeker in verband met de nieuwe soorten die onlangs zijn toegevoegd?
2 keer "magic bloemkool" per dag gaat dus niet meer......???

Plus+ jantje1

Nee helaas. Die 12uwas zolekker praktisch ivm werk. Komt vast goed.

@pple_nerd 01-08-10 10:01

Hier idem. Hopelijk gaan ze dit terugzetten of moet dit een nieuwe uitdaging voorstellen :P

tulip18 02-08-10 08:30

Ik ken de oogsttijden niet uit mijn hoofd, maar ik heb het idee, dat de meeste tijden langer zijn geworden. :d:d

Bijvoorbeeld: tomaten met 2 minuten, naar 32 minuten.

Fotoreen 02-08-10 10:18

Er zijn nogal wat mensen afgehaakt waardoor mijn lijstje met vrienden een stuk korter geworden is. Wie wil er bij me kopen :D Ik zit in level 33. Voeg me toe: Fotoreen
Alvast bedankt!

technoslet 02-08-10 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoreen (Bericht 510592)
Er zijn nogal wat mensen afgehaakt waardoor mijn lijstje met vrienden een stuk korter geworden is. Wie wil er bij me kopen :D Ik zit in level 33. Voeg me toe: Fotoreen
Alvast bedankt!

Ach, gewoon nieuwe "vrienden" vinden!! Bijvoorbeeld in mijn vriendelijst van Plus+ ;)

Ashcat 02-08-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoreen (Bericht 510592)
Er zijn nogal wat mensen afgehaakt waardoor mijn lijstje met vrienden een stuk korter geworden is. Wie wil er bij me kopen :D Ik zit in level 33. Voeg me toe: Fotoreen
Alvast bedankt!


Oke, toegevoegd (Ashcat4you) maar je hebt geen dingetje op open staan :)

Ashcat 02-08-10 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 510828)
Ach, gewoon nieuwe "vrienden" vinden!! Bijvoorbeeld in mijn vriendelijst van Plus+ ;)

Ik ben nieuw in dit soort spellen :) dus snap nu zo'n beetje hoe het gaat met het kopen en verkopen maar wat het verschil tussen Friends en Followers ????

Bloodygompie 02-08-10 17:49

Iemand problemen?

Hier zegt de app dat er een update is en moet herstarten.

En dit dus constant. Kan niet meer starten. Heb al geprobeerd opnieuw te installeren.

Njoensei 02-08-10 17:51

Ik heb hetzelfde probleem, hij geeft aan dat er een update is en dat ik m opnieuw moet re launchen maar er zijn geen nieuwe up dates beschikbaar en opnieuw installeren heeft ook geen zin.... vreselijk irritant :(

Ashcat 02-08-10 17:53

Klopt, hier ook hetzelfe probleem. Hoop niet dat mijn oogst straks helemaal mislukt is. :(

Bloodygompie 02-08-10 18:13

Kan weer inloggen, maar nu is het oogsten/planten moeilijk. Unable to connect.........

Bloodygompie 02-08-10 18:15

Probeer je te oogsten....... lukt niet door server......, maar de server kan mijn oogst wel laten verpieteren......

HEEL FIJN

Njoensei 02-08-10 18:46

alles werkt weer nu! Maar kom wat betreft niet meer lekker uit voor mijn bloemkolen :-( balen! Maar goed, het werkt weer, dus we kunnen weer oogsten en de huur ophalen :-)

technoslet 02-08-10 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 511053)
Ik ben nieuw in dit soort spellen :) dus snap nu zo'n beetje hoe het gaat met het kopen en verkopen maar wat het verschil tussen Friends en Followers ????

Friends betekent dat je beide elkaar accepteerd als vriend. Een follower is iemand die jou als vriend heeft toegevoegd maar die jij nog moet/kan toevoegen als vriend zijnde. Een soort van wannabe friends dus;)

Rockywoman 03-08-10 10:02

Weet niet of ik al eerder mijn naam hier gepost heb, dus doe het voor de zekerheid nog een keer :P..Mijn plus naam is Rockywoman.
Speel zowel we rule als we farm. Erg leuk, en erg verslavend.
Mijn vriendin is ook fanatiek met zowel we rule als we farm, haar naam is lm-1989.

@pple_nerd 04-08-10 12:57

ff vraagje aan mensen die rood kasteel hebben:
Moet je persee het stukje grond van 250.000 (level 25) kopen voordat je het rode kasteel kan kopen? Want hij weigert als ik hem wil kopen

remcootje

technoslet 04-08-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 515247)
ff vraagje aan mensen die rood kasteel hebben:
Moet je persee het stukje grond van 250.000 (level 25) kopen voordat je het rode kasteel kan kopen? Want hij weigert als ik hem wil kopen

remcootje

Waarom zou je zoiets willen? 750000 betalen voor wat xp en een rood kleurtje? Kun je beter je land upgraden. Overigens denk ik dat het rode kasteel de hoogste upgrade is en dat je dus eerst moet uitbreiden.
Dat rode kasteel heeft mijns inziens geen nut en daarom koop ik die niet. Plant wel wat extra rubies;) of straks wat red dragon lairs.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.