iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

Bloodygompie 16-08-10 09:39

Heb je gelijk maar toegevoegd ;). En uiteraard een bestelling gedaan.

bloodygompie

tulip18 16-08-10 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 532478)
Hm, er wordt steeds minder besteld bij mij. Zouden er gewoon veel mensen afgehaakt zijn of moet ik mijn Plus naam weer eens spammen :) (Plus: Douwe).

Ik heb ook het idee, dat er veel mensen zijn gestopt.....;)
Anderzijds; aardig wat nieuwe spelers die regelmatig bestellen.
En inmiddels een bestelling bij je gedaan.

Plus+ jantje1

Pascal2007 16-08-10 10:41

toevoegen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 532478)
Hm, er wordt steeds minder besteld bij mij. Zouden er gewoon veel mensen afgehaakt zijn of moet ik mijn Plus naam weer eens spammen :) (Plus: Douwe).

Heb je ook toegevoegd. Ik ben nieuw hier. Mijn plus naam is pascal2007. Ben druk bezig met geld te verzamelen zodat ik ook meer bedrijven kan bouwen. Gaat alleen nog niet zo snel. Wat zijn jullie al ver!!

Bloodygompie 16-08-10 11:19

:P bij ons ook niet van vandaag op morgen gegaan. Heb geduld, het gaat steeds sneller.

Toegevoegd (Pascal2007), en order geplaatst........

Succes

Ashcat 16-08-10 11:57

Heb jullie ook toegevoegd Douwe en Pascal2007, orders zijn geplaatst (ashcat4me) en ja, even volhouden want hoe verder je komt hoe sneller het gaat...... :d

reepke 16-08-10 12:27

Ik heb hier enkele mensen toegevoegd wiens nick ik op de laatste pagina's zag ;)

technoslet 16-08-10 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 532706)
Heb jullie ook toegevoegd Douwe en Pascal2007, orders zijn geplaatst (ashcat4me) en ja, even volhouden want hoe verder je komt hoe sneller het gaat...... :d

Klopt. Gaat ook steeds sneller. 1 red dragon lair per dag. Dus wel ruim 300000 per dag.
Zal de mensen die mij hebben toegevoegd ook even toevoegn.

Bloodygompie 16-08-10 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 532822)
Klopt. Gaat ook steeds sneller. 1 red dragon lair per dag. Dus wel ruim 300000 per dag.
Zal de mensen die mij hebben toegevoegd ook even toevoegn.

Hahahaha,

Ja, dat haal ik nog net niet. Maar ben wel lekker op weg.

Pascal2007 16-08-10 16:37

valt me op dat veel van jullie geen we farm hebben... terwijl ik dat leuker vind.... misschien een idee??

Bloodygompie 16-08-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 533188)
valt me op dat veel van jullie geen we farm hebben... terwijl ik dat leuker vind.... misschien een idee??

Ben kortgeleden begonnen.

Is wel geinig, maar weet niet wat ik van die hartjes moet vinden. Net een koe "gekieteld".
Maar ga niet 's-nachts naast mijn bed zitten om die koe tevreden te houden........ dat valt bij We rule beter te plannen denk ik.

technoslet 17-08-10 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 (Bericht 533188)
valt me op dat veel van jullie geen we farm hebben... terwijl ik dat leuker vind.... misschien een idee??

Doe me best. Heb je toegevoegd dus je kan mijn farm checken;)

Ashcat 17-08-10 08:44

Ja, ik heb je ook toegevoegd en bestelling geplaatst.. :) (ashcat4me)
We Farm werkt meer met tijden dus is niet voor iedereen makkelijk te spelen ivm met werk/school e.d.. Met We Farm ben je actiever bezig :)

HobbeS84 17-08-10 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 525302)
Oké, broederlief ook toegevoegd :d. Nog meer familieleden ? :d


Ik heb wel nog een vraag: als ik iets wil plaatsen (rivier of zo) dan kan ik dan niet mooi aansluiten waar ik dat wil. Het stukje schiet steeds alle kanten uit. Dat geldt ook voor bomen en torens en zo. Ik zoom al helemaal in maar ik krijg ze niet op de plek waar ik ze wil hebben. Bij de gebouwen gaat het wel goed, die kan ik redelijk snel op de goede plek krijgen.
Iemand die ook hier moeite mee heeft?

Dit probleem heeft iedereen volgens mij.. Er zijn een aantal dingen om rekening mee te houden:
- Water voor een rivier heeft een vaste grote waar je aan vast zit, dit is soms lastig mee uit te komen.
- Achter het kasteel is een stuk waar je niet kunt bouwen (ruimte is al gereserveerd voor het kasteel wat kan groeien)
- Het grid waarmee het spel werkt is erg onnaukeurig
- Soms kan je iets wel op een plek krijgen waar je wilt en soms niet ;), soms kan het de volgende dag in 1x wel...??
- Perspectief klopt in het spel niet..

Is het misschien een idee om een lijst bij te houden van mensen die het spel nog spelen..?

Ashcat 20-08-10 12:59

Tweede stuk grond......
 
Oeps.... Ik kwam er vandaag pas achter dat ik ook een extra lap grond heb (south) waarop ik kan bouwen..... Alweer een nieuwe wereld die voor me open gaat.... :P:o:cool: maar je kunt niet je gebouwen van het ene naar de andere land verplaatsen???

Bloodygompie 20-08-10 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 538600)
Oeps.... Ik kwam er vandaag pas achter dat ik ook een extra lap grond heb (south) waarop ik kan bouwen..... Alweer een nieuwe wereld die voor me open gaat.... :P:o:cool: maar je kunt niet je gebouwen van het ene naar de andere land verplaatsen???

Nee, dat gaat niet werken nie. :rolleyes:

King Ding3ling 20-08-10 15:22

Ik ben ook nog steeds bezig hoor. Niet meer om het half uur maar wel een paar keer per dag

PlusId: KingDing3ling

joho59 20-08-10 16:18

Bij mij ook vol op mogelijkheden om te bestellen. Voeg me toe: Jos1959

@pple_nerd 20-08-10 22:42

Jammer dat die nieuwe lair zo klein is had een groot meermonster verwacht :P
Misschien hebben sommigen het wel gemerkt ik heb me lijst een beetje opgeschoond omdat vele er weinig tot niets aan doen en ook de bestellingen mislukken.

Maarre ben nu druk bezig voor die rooie lair... remcootje

technoslet 20-08-10 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd (Bericht 539345)
Jammer dat die nieuwe lair zo klein is had een groot meermonster verwacht :P
Misschien hebben sommigen het wel gemerkt ik heb me lijst een beetje opgeschoond omdat vele er weinig tot niets aan doen en ook de bestellingen mislukken.

Maarre ben nu druk bezig voor die rooie lair... remcootje

Dat opschonen zou ik ook eens moeten doen. Heb inmiddels 10 pagina's dus dat schiet niet echt op.
Ik ben nergens druk mee...;) gewoon kopen kopen kopen

joho59 21-08-10 15:55

Ik heb ook opgeschoond. Allemaal eenrichtingsverkeer. Als er actieve spelers zijn die me willen toevoegen, graag. Jos1959
Is er trouwens een leaderboard die verder gaat dan de top 25 in het spel zelf?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.