spel:King of the hill discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) oke dit is een simpel spel. er is een HILL (heuvel) en die moet je veroveren nadat je de ander ervanaf hebt geschopt door een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spel:King of the hill
oke dit is een simpel spel.
er is een HILL (heuvel) en die moet je veroveren nadat je de ander ervanaf hebt geschopt door een slimmer berichtje te schrijven. dan zeg je MY HILL en wacht je tot de volgende een bericht post bv: joep heeft de hil gewonnen in het vorige bericht. dus ik post: ik teleporteerde de hil naar mij toe en dan win ik dus ik zeg...... MY HILL alles mag maar hou het netjes en post niet 2 keer achter elkaar -------------------------------------------------------------------------------------- ik stap op de hill MY HILL |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is hier wel stil.
ik denk dat ik een stoeltje erbij pak (nog steets MY HILL) |
|
|||
|
|||
ik zet een tent op MY HILL
|
|
|||
|
|||
ik blaas je eraf met een atoombom. MY HILL
|
|
|||
|
|||
ik blaas de dijk op
overspoel je met water MY HILL |
|
|||
|
|||
Ik kom met een nuclieare onderzeer en blaas je van die overspoelde Hill af. MY HILL
|
|
|||
|
|||
ik koop je kapitein om en kaap je onderzeer MY HILL
|
|
|||
|
|||
heel toevallig zat er in die onderzeer een afstand bestuurbare self destruckt knop.
en ik blaas de onderzeer daarmee op en zwem naar de hill toe. MY HILL |
|
|||
|
|||
D.M.V. jedi-mind**** bezorg ik je krampen, waardoor je niet meer kan zwemmen--->drown.
Eenmaal aangekomen op het eiland veroorzaak ik een electromagnetisch veld wat ondoordringbaar is voor leven, energie en materie. My Hill forever Komt met een creatieve oplissing |
|
|||
|
|||
Je had de spullen die je hebt gebruikt om het veld te maken bij mij gekocht, en ik heb een afstandsbediening. Dus blaas ik de zaak op. My Hill.
|
|
||||
|
||||
je zag mijn iphone liggen en liep er hebberig naar toe:
My Hill |
|
|||
|
|||
er stond op die iphone een echte granaat app waarmee de boel opblaas
(hoera voor explosies) MY HILL Laatst gewijzigd door moldemol; 17-07-10 om 23:33. |
|
|||
|
|||
die stilte stormen begginen lang te duren
laat ik wat verdedeginen plaatsen 1 water wegpompen 2 verdedingen als machine gun emplacements 3 een bordje neerzetten met MY HILL KEEP AWY dat was het wel zoonbeetje MY HILL |
|
|||
|
|||
Je was nog bezig toen de stroom uitviel in de nacht. Je ziet me niet, ik gooi je van MY HILL af en dus nu is het MY HILL
|
|
|||
|
|||
die mijnen blazen zigzelf niet op dus
3 2 1 bam MY HILL |
|
|||
|
|||
wahaha ik dacht aan die animatie serie en daar juist een spel van te maken. een van mijn favoriete series
|
|
|||
|
|||
ik blaas the hele hill op. zo nu kan niemand meer winnen
|
|
||||
|
||||
ik restore de hill door een nieuwe Firmware erop te zetten en daarna te jailbreaken MY iHILL!
|
|
|||
|
|||
firmwear klopt niet dus hij crasth weer en ik zet de goede firmware erop
..... MY HILL |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb 4 x king sim besteld | bstruik | Unlock [archief] | 52 | 06-01-08 18:02 |
|
|