iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Enigma App (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/63828-enigma-app.html)

dePAUL 13-08-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tolarian (Bericht 529636)
dus het is 10 eurocent per vraag ?

Neen, per antwoord ;)

Tolarian 13-08-10 15:09

lol, OK!

let the quiz start ^^

tuinbouwboy 16-08-10 13:10

@Tolarian, volgens mij mogen mensen uit Belgie helaas niet deelnemen aan het panel. Op hun website staat dat ze een representatief panel voor Nederland hebben......

Tolarian 16-08-10 13:19

Ik heb overal wel locatie :-)

valt best te regelen^^

Sultan 16-08-10 20:40

Heb hem er nu een maand opstaan en nog steeds heb ik niet mee mogen doen aan een onderzoek, hier word ik ook niet rijk van :p

agnesnijdam 18-08-10 20:11

He Sultan, ik heb vandaag wel een uitnodiging gehad voor een onderzoek!

borgqueenx 18-08-10 23:02

ag van dit soort apps en sites verdien je nooit wat bij. Ik heb ooit aan iets van 10 onderzoeken meegedaan en kreeg maar 2 euro...da's het niet waard voor in totaal 2 uur tijd.

Sultan 19-08-10 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agnesnijdam (Bericht 536418)
He Sultan, ik heb vandaag wel een uitnodiging gehad voor een onderzoek!

Haha, ik ook vandaag, werd tijd ;)

agnesnijdam 25-08-10 17:04

@borgqueenx; ik vind het ook gewoon leuk om af en toe mee te doen aan onderzoek en mijn mening te geven over iets. De bijverdiensten is voor mij eigenlijk een welkome bijzaak.

Sultan 25-08-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agnesnijdam (Bericht 544695)
@borgqueenx; ik vind het ook gewoon leuk om af en toe mee te doen aan onderzoek en mijn mening te geven over iets. De bijverdiensten is voor mij eigenlijk een welkome bijzaak.

Dat lijkt me logisch, als dit je hoofdinkomen was zou je toch iets niet goed doen :d

agnesnijdam 28-08-10 16:30

@sultan; LOL :d Ze hebben trouwens de resultaten van het onderzoek waar we aan mee hebben gedaan nu op hun website gepubliceerd.

www.enigmaresearch.nl

Sultan 29-08-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agnesnijdam (Bericht 547980)
@sultan; LOL :d Ze hebben trouwens de resultaten van het onderzoek waar we aan mee hebben gedaan nu op hun website gepubliceerd.

www.enigmaresearch.nl


Leuk om terug te lezen !! :)

RenevdPut 10-09-10 14:54

Resultaat; "Gemiddeld genomen duurt een bezoek aan een sociale netwerksite ongeveer 15 minuten". Ik ben er altijd binnen 5 minuten wel klaar mee :). Ben wel benieuwd of vrouwen, net als bij telefoongesprekken, langer blijven hangen dan mannen :P

Ashcat 10-09-10 17:52

Oke, naast 5 (vaste) andere onderzoeksburo's deze ook maar toegevoegd. Het is wel de enige op de iPone. Ik doe al zeker 40 jaar mee aan marktondezoeken, vroeger gewoon per post en later via email. Ik heb het altijd leuk gevonden om het te doen, zolang het maar een serieus iets is, dus deze kan er ook nog wel bij.

agnesnijdam 28-09-10 11:55

Ik had vandaag weer een mailtje dat er een vragenlijst voor me klaarstond. Dit keer ging het over milieuvriendelijke auto's. Denken jullie wel eens na om één aan te schaffen? Ik wel eigenlijk. Geen wegenbelasting en geen BPM!

Ashcat 28-09-10 15:05

Ja die mail had ik ook! :) en over nadenken...ja dat wel maar doen???
Lekker geen wegenbelasting e.d maar ook (voorlopig!) nog veel te weinig oplaadpunten dus ga je toch weer op benzine rijden.....

Als zo'n auto nou gewoon aan het 220V stopcontact kan (zoals de elect. fiets) zou het wel een optie zijn om meteen over te gaan.

tuinbouwboy 22-10-10 10:31

Hoi Agnes en Ashcat. Weet niet of jullie het al gezien hadden, maar de resultaten van het milieuvriendelijke auto's onderzoek staan inmiddels op de website van Enigma Research.

tuinbouwboy 18-11-10 08:49

Vandaag is er een review van de Enigma app verschenen op iPhone Apps Reviews | iBlogger

Remco. 18-11-10 20:45

Als ik wil inloggen krijg ik een melding dat de app geen verbinding tot stand kan brengen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.