Epic Citadel discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je een iPad??? Dan moet je beslist Epic Citadel downloaden!! Geweldig om alleen al naar te kijken... Oh ja, hij is (nog???) gratis....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Epic Citadel
Heb je een iPad??? Dan moet je beslist Epic Citadel downloaden!!
Geweldig om alleen al naar te kijken... Oh ja, hij is (nog???) gratis. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone 4 retina display en deze demo. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG. verder geen veel woorden voor. Zo mooi kan bijna niet op een iphone! Echt super ongeloofelijk! SUPEEEEEER MOOI!!!
Alle games van gameloft en de rest, pleur maar weg als je graphics gaat vergelijken. |
|
||||
|
||||
Epic citadel is van 'Epic games' die ook op de keynote van vandaag te gast waren. De app is zopas verkrijgbaar en gratis. En inderdaad epic qua graphics! Doet andere spellen zeker verbleken.
|
|
|||
|
|||
De screenshots zeggen genoeg DOWNLOADEN!
|
|
|||
|
|||
Woooow echt is ziek.. Maar wat is het doel eigenlijk? Een tour maken door de stad? Vandaar dat ie niet top aangekocht staat?
|
|
|||
|
|||
Het is maar een demo van een spel dat nog volop in ontwikkeling is, dus voorlopig is het enige doel om te laten zien hoe mooi het is. Daar zijn ze dus wel in geslaagd!
Morgen eens zoeken hoe ik nu binnen geraak in dat kasteel…
|
|||
|
|||
Het ziet er echt onwaarschijnlijk uit op een iphone 4. Al gebeurt er wel niks natuurlijk, ik hoop dat het er nog even indrukwekkend uitziet en even vlot draait als je iphone'tje ook de AI en bewegingen van tegenstanders of andere elementen moet gaan berekenen.
Maar als tech demo kan dit in elk geval tellen... |
|
|||
|
|||
Nou, hij kan wel wat hoor. Geen game maar je kunt wel zelf door het dorp lopen.....
Aangezien ik nooit dergelijke games speel vind ik het knap moeilijk met die toetsen links en rechts hoor en de coördinatie is bij mij ver te zoeken..... Ik ben inmiddels bont en blauw van het botsen tegen de muren |
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 4 ziet het er prachtig uit! Wanneer komt het spel uit?
|
|
|||
|
|||
Er naar kijken is alleen al geweldig
GRAPHICS= OMFGMOOI |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad! Zo prachtig dat ik mijn eigen ogen even niet wou geloven. Gewoon
WOWIE |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Epic's Infinity Blade | The_Umpire | iPhone Games | 9 | 15-12-10 18:44 |
Epic Games maakt Unreal Engine voor iPhone! | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 22-12-09 20:14 |
|
|