//

ipod touch jailbreak games op iphone 4

ipod touch jailbreak games op iphone 4 discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipod touch 2de generatie die gejailbreaked is en een iphone 4 die niet gejailbreakt is. Ik vroeg me af hoe ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-10, 23:24
arthur1995 arthur1995 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Question ipod touch jailbreak games op iphone 4

Ik heb een ipod touch 2de generatie die gejailbreaked is en een iphone 4 die niet gejailbreakt is. Ik vroeg me af hoe ik de spellen die ik met instal**s heb gedownload met mijn ipod touch op mijn iphone kan krijgen want ze staan wel gewoon op itunes maar hij geeft een foutmelding na het synchroniseren met de iphone ( 0xE8008001 is de foutmelding )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 10:01
iphone38 iphone38 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: op aarde
Berichten: 35
Standaard

Hoi arthur het is wel een beetje een stomme vraag als je iphone niet gejailbreakt is dan kun je er toch geen ileg... Apps op doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Multiplayer games (iPhone <-> iPod Touch) Duckwhisperer iPhone Apps 12 27-10-09 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.