We city praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn methode is om bv 's avonds als je thuis bent heel vaak je fabrieken te runnen. Neem dan een fabricagetijd van 30 min. en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn methode is om bv 's avonds als je thuis bent heel vaak je fabrieken te runnen. Neem dan een fabricagetijd van 30 min. en dat een hele avond lang... dan schiet het wel lekker op. Ik heb ervoor gekozen zo min mogelijk dingen dubbel te kopen maar dan duurt het iid langer. Ik sla bv. de "salon" even over en spaar door tot de politiepost omdat die strakjes meer opbrengt en mojos/gros/zap kopen doe ik niet.
Ik hoef niet zonodig ergens bovenaan te staan, het spelen op zich is al leuk genoeg. (Hoewel mijn achterban mij voor gek verklaard.....) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe moet je dit spel dowloaden via Itunes?
Ik heb de Iphone nog niet zolang en het lukt me niet om hem te dowloaden! |
|
|||
|
|||
Geen zap Mojo of gro gekocht hoor. Maar wel veel thuis en 's nachtslot wakker;-) dat wil ook helpen. En 's avonds op de bank je fabrieken laten draaien. Met poppen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt iTunes er niet bij nodig. Succes. |
|
|||
|
|||
We Citizen :: We City Fansite - ngmoco, Forums, Friend Finder, Tips and Help
Hier hebben jullie een website waarop je kunt zien hoeveel gold en xp dingen opleveren per uur Zo kun je zien wat het beste is om te maken. Ik zelf denk pizzahut en politieding Er staat ook een friend finder op. Ik heb m'n lijstje tot 8/8 aangevult Sucses ermee ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. |
|
|||
|
|||
Heb mezelf ook maar even toegevoegd
1. Mailman71 2.Ashcat4you 3.Pascal2007 4.Technoslet 5.Bandsmap 6.Mandyrichard1 7.Ferry2112 8.Remcootje 9.Mayjack 10.Bouwplaats 11.Spitfire1500 12. scheefheid 13. boerharms1 14. Diaantje81 15. knny1234 16. Pieter1968 17. Matthijs2001 18. Lauravdbroek 19. Coolkenneth 20. Neophytez 21. Dirkiedarkie 22. Krusko 23. Twomore2 24. BoerHenk 25. Pius75 26. Oxigeon 27. robertgielen 28. Xylon- @Scheefheid: Bedankt voor de link, die gaat zeker nog van pas komen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas is het niet gelukt..
Er staat: 'Programma groter dan 20 mb. Maak verbinding met Wi-Fi-netwerk of gebruik itunes op uw computer om 'we City' te dowloaden' |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht je geen Wi-Fi thuis hebben dan zal je het via iTunes moeten doen of even bij macdonnalds gaan zitten die heeft gratis Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat er winig te bouwen valt. Ik heb geld over en begin dus al aan politiebureau twee. Tja en straks dan maar nr drie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind wel dat er niet zoveel klappers tussen zitten waarmee je een stuk omhoog schiet. Enfin, ik bouw in het "net" dus ik schiet toch al niet hard op |
|
|||
|
|||
Het beperkte aantal gebouwen is my ook al opgevallen. Wel jammer want zou meer variatie in hotels, huizen en flat gebouwen willen zien want het is immers we CITY. Misschien dat ze net als bij We Farm het begin rustig houden om op gang te komen en dan continue nieuwe dingen toevoegen.
Maargoed ik bouw de stad op met een beetje uiterlijk dus zal niet snel 5 pizzatenten of politiebureau's neerzetten. Oja wat betreft de Mac altijd handig Wi-Fi bij een menu |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou de eiffeltoren is er, maar weer alleen voor zap! Waardeloos toch!
Begin we city toch minder te vinden ....wel geld maar kan er niks mee, behalve tig keer dezelfde gebouwen kopen. Laatst gewijzigd door Pascal2007; 05-10-10 om 20:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ja, ik vind het spel ook niet zo geweldig leuk meer, ik bouw hem maar zoals ik hem wil hebben, het schiet dus geen meter op. Als dit zo blijft wordt het bij mij ook een "sluimerend" spel, net zoals Farm was tot dat daar wat land bij kwam. Dat is ook een reden waarom ik nooit gro/mojo/zap koop. |
|
|||
|
|||
Tsja, leuk die wereldwonders, maar ook hier heb ik er geen zap voor over voorlopig...
|
|
|||
|
|||
Wel een origineel idee die wereldwonders. Helaas had ik zap aan dat colosseum uitgegeven want dit had ik niet verwacht ook dat alles met zap moet. Nu ben ik wel zo een die ze dan persee moet hebben want inversteer best veel tijd in het spel dus ja zonde om te laten staan.
Hopelijk gaan ze het nog veranderen maar het ziet e. Naar uit dat we het hier mee moeten doen. |
|
|||
|
|||
Tsja, noem ze maar dom...
...het gaat ze toch geld opleveren denk ik want mensen willen het nou eenmaal hebben. Verder ben ik het wel eens met Ashcat dat het spel wat minder leuk is dan we rule of farm. We moeten er maar iets van maken he. Die level ups gaan inderdaad wel langzaam als je er weinig energie in steekt.
|
|||
|
|||
Mijn ID: Yvilicious Voeg me toe!
|
|
|||
|
|||
Eiffeltoren morgen alweer weg...??? Zo kan je er nooit voor sparen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
City Story IDs | driess | iPhone Games | 24 | 27-08-12 12:25 |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
We City vrienden toevoegen | wackodude | iPhone Games | 2 | 16-02-11 00:06 |
Any city live weather | NesCio01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-01-10 13:15 |
Sex and the City ringtone | wvy | Ringtones en Wallpapers | 5 | 03-07-09 07:49 |
|
|