Big City Adventure- San Fransisco discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Kunnen jullie van de iphoneclub misschien een klacht indienen, of contact opnemen met big fish? Wanneer je dit spel download werkt het totaal niet! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Big City Adventure- San Fransisco
Kunnen jullie van de iphoneclub misschien een klacht indienen, of contact opnemen met big fish?
Wanneer je dit spel download werkt het totaal niet! Ik heb hem voor de iPad gekocht voor €5,49, zodra ik het spel wil opstarten gaat ie er meteen weer uit!big fish zelf reageert totaal niet op de klachten!! Lekker geld verdienen zo zeg, iets verkopen wat totaal niet werkt! Hun site staat vol met klachten!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dien een klacht in bij apple en vraag je geld terug.
|
|||
|
|||
Op de iphone werkt het ook niet:S
Alleen als je de telefoon volledig op engels zet doet ie t wel, erg vreemd. Dus dat schiet niet op. Ik hoop dat t je lukt om op een of andere manier je geld terug te krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adventure Bay | iheijnekamp | iPhone Games | 31 | 25-06-11 16:45 |
Adventure game: 1112 [App Store] | M1ch3l | iPhone Apps | 104 | 04-06-10 17:06 |
|
|