Racing Game discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben dus op zoek gegaan naar een racing game voor op de iPhone 4. Nu heb je de volgende redelijke games; Need for speed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Racing Game
Ik ben dus op zoek gegaan naar een racing game voor op de iPhone 4.
Nu heb je de volgende redelijke games; Need for speed shift Real Racing Asphalt 5 Nu wilde ik persoonlijk aan jullie vragen welke jullie het leukst lijkt, of als je al een van deze hebt, waarom je voor die hebt gekozen. Ik zelf dacht aan Real Racing omdat daar ''binnenkort'' een multiplayer mode via gamecenter voor uit komt. En het lijkt me leuk om online te racen, zelf ziet het spel er ook leuk uit maar het enigste nadeel vind ik, is dat het op een racebaan is. Daar haalt need for speed bij mij de voordeel, daar race je in een stad wat ik leuker vind. Asphalt 5 beschouw ik als een mix, deze lijkt mij zelf het minst aantrekkelijk. Dankjewel! 3,99 Asphalt 5: Asphalt 5 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store 3,99 Real Racing: Real Racing voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store 0,79 Need for speed shift: Need for Speed Shift (World) voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Real Racing is een aanrader. Geeft een wat realistischere race-ervaring dan de overige games.
Ik vind de circuits in NFS Shift ook een stuk minder uitdagend dan in Real Racing. http://forum.iculture.nl/f8/applicat...phone-4-a.html
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie
Hoop op nog een aantal meer! Alhoewel real racing toch wel mijn keuze wordt denk ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|