iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   De beste games iphone 4 Games. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/80258-de-beste-games-iphone-4-games.html)

jantje123 17-12-10 14:44

De beste games iphone 4 Games.
 
Hallo,

Leek me leuk een lijst samen te stellen met de beste games voor de iphone 4 om zo aan te geven welke games volledig benut maken van de nieuwe hardware mogelijkheden van de iphone 4.

Groetjes Jantje123

1. Infinity blade
2. Gun range
3. Project Sword

lumikiller 17-12-10 18:24

Infinity blade op het moment voor mij .

jantje123 18-12-10 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 616018)
Infinity blade op het moment voor mij .

Heb hem ook even erop gezet inderdaad erg nice.
Ook mooi vindt ik Project Sword en Gun range

Runaque 18-12-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantje123 (Bericht 615927)
Hallo,

Leek me leuk een lijst samen te stellen met de beste games voor de iphone 4 om zo aan te geven welke games volledig benut maken van de nieuwe hardware mogelijkheden van de iphone 4.

Niet alleen de iPhone 4 wordt volledig benut, de iPhone 3Gs doet niet veel onder in graphics in de laatste generatie games, alleen moet dit toestel het stellen met een minder scherp scherm, maar kwa game ervaring zit het toch dicht op elkaar hoor.

1. Infinity Blade
2. Real Racing 2
3. Lara Croft and the Guardian of Light (misschien niet het meest bekende en grafisch hoogdstaand game, maar het is verdomd leuk)
4. Shadow Guardian

gsmfreak 18-12-10 19:17

Beide Real racing spellen en Need for Speed Shift zijn toch echt wel mijn favorieten.

yokomoz 19-12-10 21:53

thx maat voor delen van informatie

iWiefring 19-12-10 22:02

Zeker weten Infinity Blade! Sta momenteel in de top 1000 van de 300.000!
Ge-wel-dig spel is dat, en de graphics rijzen de pan uit.

nibbit88 19-12-10 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantje123 (Bericht 615927)
Hallo,

Leek me leuk een lijst samen te stellen met de beste games voor de iphone 4 om zo aan te geven welke games volledig benut maken van de nieuwe hardware mogelijkheden van de iphone 4.

Groetjes Jantje123

1. Infinity blade
2. Gun range
3. Project Sword

Infinity Blade IS Project Sword :D

fast 19-12-10 23:58

1. Real racing 2
2. Infinity blade

jayjay 20-12-10 00:02

Jah iphoneclub.nl moet een klein sectie toevoegen op hun homepage met de top 5 van games ofzo...

Geno 20-12-10 00:04

Op dit moment liefhebber van:

1. Real Racing 2 (ook online)
2. Infinity Blade
3. N.O.V.A. 2

En qua puzzel games:
1. Battleships
2. Trainyard

apotheosis 21-12-10 18:33

Doe er asphalt 6 maar bij, zelfs nog beter dan real racing 2 vind ik omdat je tijdens de races ook bepaalde zaken moet verzamelen en dan als turbo gebruiken en noem maar op, je kan ook online en de graphics zijn heel mooi ook.
Je hebt nog meer je bezigheid tijdens de race dan bij real racing 2.
Topgame.

Runaque 23-12-10 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 617576)
Doe er asphalt 6 maar bij, zelfs nog beter dan real racing 2 vind ik omdat je tijdens de races ook bepaalde zaken moet verzamelen en dan als turbo gebruiken en noem maar op, je kan ook online en de graphics zijn heel mooi ook.
Je hebt nog meer je bezigheid tijdens de race dan bij real racing 2.
Topgame.

Hier haal je twee genres racegames door elkaar, Real Racing is een simulator en Asphalt is een arcade racegame, totaal niet met elkaar te vergelijken, dat zou hetzelfde zijn als ik Gran Turismo met Need for Speed ga vergelijken, ook totaal niet vergelijkbaar.

Aan Real Racing 2 wordt momenteel hard gewerkt om de mindere kantjes eruit te krijgen, zoals ghostriding in multiplayer, betere game ervaring en eventueel meer officiële wagens toe te voegen.

apotheosis 23-12-10 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 618108)
Hier haal je twee genres racegames door elkaar, Real Racing is een simulator en Asphalt is een arcade racegame, totaal niet met elkaar te vergelijken, dat zou hetzelfde zijn als ik Gran Turismo met Need for Speed ga vergelijken, ook totaal niet vergelijkbaar.

Aan Real Racing 2 wordt momenteel hard gewerkt om de mindere kantjes eruit te krijgen, zoals ghostriding in multiplayer, betere game ervaring en eventueel meer officiële wagens toe te voegen.

Tuurlijk zit er verschil op maar ik heb beiden en vind ze beiden op hun manier steengoed, das hetgeen mensen moeten onthouden, ze zijn allebei hun geld waard al heb ik een iets meer voorkeur voor asphalt 6 omdat je tijdens een race meer moet en kan doen zoals turbo iconen opvangen en dan gebruiken om sneller te gaan en je tegenstanders elimineren is ook wel funny.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.