De beste games iphone 4 Games. discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Leek me leuk een lijst samen te stellen met de beste games voor de iphone 4 om zo aan te geven welke games volledig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De beste games iphone 4 Games.
Hallo,
Leek me leuk een lijst samen te stellen met de beste games voor de iphone 4 om zo aan te geven welke games volledig benut maken van de nieuwe hardware mogelijkheden van de iphone 4. Groetjes Jantje123 1. Infinity blade 2. Gun range 3. Project Sword Laatst gewijzigd door jantje123; 18-12-10 om 18:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Infinity blade op het moment voor mij .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Infinity Blade 2. Real Racing 2 3. Lara Croft and the Guardian of Light (misschien niet het meest bekende en grafisch hoogdstaand game, maar het is verdomd leuk) 4. Shadow Guardian
|
|||
|
|||
Beide Real racing spellen en Need for Speed Shift zijn toch echt wel mijn favorieten.
|
|
|||
|
|||
thx maat voor delen van informatie
|
|
||||
|
||||
Zeker weten Infinity Blade! Sta momenteel in de top 1000 van de 300.000!
Ge-wel-dig spel is dat, en de graphics rijzen de pan uit.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
1. Real racing 2
2. Infinity blade |
|
|||
|
|||
Jah iphoneclub.nl moet een klein sectie toevoegen op hun homepage met de top 5 van games ofzo...
|
|
||||
|
||||
Op dit moment liefhebber van:
1. Real Racing 2 (ook online) 2. Infinity Blade 3. N.O.V.A. 2 En qua puzzel games: 1. Battleships 2. Trainyard
|
|||
|
|||
Doe er asphalt 6 maar bij, zelfs nog beter dan real racing 2 vind ik omdat je tijdens de races ook bepaalde zaken moet verzamelen en dan als turbo gebruiken en noem maar op, je kan ook online en de graphics zijn heel mooi ook.
Je hebt nog meer je bezigheid tijdens de race dan bij real racing 2. Topgame. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan Real Racing 2 wordt momenteel hard gewerkt om de mindere kantjes eruit te krijgen, zoals ghostriding in multiplayer, betere game ervaring en eventueel meer officiële wagens toe te voegen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste 3d games | Jordi91 | iPhone Games | 1 | 26-02-11 23:12 |
TOP 10: Beste Apps/Games in Appstore | helmondsport | Archief | 2 | 24-06-09 18:46 |
|
|