iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Angry birds level 12-9 gouden ei (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/80978-angry-birds-level-12-9-gouden-ei.html)

Macharrie 27-12-10 23:29

Angry birds level 12-9 gouden ei
 
Hallo,
weet iemand hoe je bij het gouden ei komt in level 12-9 ?
Ik hoor het graag.

Mvg,
Macharrie

Dragon 28-12-10 10:53

Complete Golden Egg Walkthrough – All 18 Eggs

Pascal717 28-12-10 13:51

Daar zit geen ei :)

Rambouzi 28-12-10 13:57

Vervolg vraag hierop...hoe kom je UIT dat level?

Ik heb nog niet alle levers met 3 sterren, maar ik zit wel in het level met het gouden ei. Ik heb alles al eens kapot gegooid, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Nog wel de halloween versie, maar de kerst versie is niet meer te spelen.

Tips?!

HOE ik er in ben gekomen weet ik echt niet meer. Ooit tijdens het spelen van de kerst versie kwam er een gouden ei voorbij, en recentelijk kwam er een schatkist voorbij. En toen kwam het extra spel nivo in beeld door een EI rechts in het keuze menu.

Heb je daar wat aan? Maar pas op, je komt er dus niet meer uit.

HELP!

Pascal717 28-12-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rambouzi (Bericht 620046)
Vervolg vraag hierop...hoe kom je UIT dat level?

Ik heb nog niet alle levers met 3 sterren, maar ik zit wel in het level met het gouden ei. Ik heb alles al eens kapot gegooid, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Nog wel de halloween versie, maar de kerst versie is niet meer te spelen.

Tips?!

HOE ik er in ben gekomen weet ik echt niet meer. Ooit tijdens het spelen van de kerst versie kwam er een gouden ei voorbij, en recentelijk kwam er een schatkist voorbij. En toen kwam het extra spel nivo in beeld door een EI rechts in het keuze menu.

Heb je daar wat aan? Maar pas op, je komt er dus niet meer uit.

HELP!

Snap uw vraag niet echt. Hier kan je alles vinden over Angry Birds

Macharrie 28-12-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 620045)
Daar zit geen ei :)

Was er inderdaad ook achter gekomen... Kreeg het schatkistje kapot maar helaas zonder inhoud!

Waar is dan het ei te vinden? Zit er überhaupt een ei in de laatste 15 levels?

Macharrie 28-12-10 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rambouzi (Bericht 620046)
Vervolg vraag hierop...hoe kom je UIT dat level?

Ik heb nog niet alle levers met 3 sterren, maar ik zit wel in het level met het gouden ei. Ik heb alles al eens kapot gegooid, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Nog wel de halloween versie, maar de kerst versie is niet meer te spelen.

Tips?!

HOE ik er in ben gekomen weet ik echt niet meer. Ooit tijdens het spelen van de kerst versie kwam er een gouden ei voorbij, en recentelijk kwam er een schatkist voorbij. En toen kwam het extra spel nivo in beeld door een EI rechts in het keuze menu.

Heb je daar wat aan? Maar pas op, je komt er dus niet meer uit.

HELP!

Ben je in een nuchtere toestand?

Pascal717 28-12-10 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macharrie (Bericht 620141)
Was er inderdaad ook achter gekomen... Kreeg het schatkistje kapot maar helaas zonder inhoud!

Waar is dan het ei te vinden? Zit er überhaupt een ei in de laatste 15 levels?

Het laatste ei (nr18) zit in level 12-12.

Macharrie 28-12-10 21:37

Dat is toch een zandloper?

Yvilicious 12-01-11 13:53

Die 3 sterretjes die achter de levels staan moet je die halen? Want de ene keer zijn ze alle 3 goud en de andere x maar 1?

Pascal717 12-01-11 18:48

Dat hoeft niet. Hoe hoger de score die je haald in een level. Hoe meer sterretjes je krijgt. Dus hoge score en zo weinig birds gebruiken :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.