Angry birds level 12-9 gouden ei discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand hoe je bij het gouden ei komt in level 12-9 ? Ik hoor het graag. Mvg, Macharrie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Angry birds level 12-9 gouden ei
Hallo,
weet iemand hoe je bij het gouden ei komt in level 12-9 ? Ik hoor het graag. Mvg, Macharrie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daar zit geen ei
|
|||
|
|||
Vervolg vraag hierop...hoe kom je UIT dat level?
Ik heb nog niet alle levers met 3 sterren, maar ik zit wel in het level met het gouden ei. Ik heb alles al eens kapot gegooid, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Nog wel de halloween versie, maar de kerst versie is niet meer te spelen. Tips?! HOE ik er in ben gekomen weet ik echt niet meer. Ooit tijdens het spelen van de kerst versie kwam er een gouden ei voorbij, en recentelijk kwam er een schatkist voorbij. En toen kwam het extra spel nivo in beeld door een EI rechts in het keuze menu. Heb je daar wat aan? Maar pas op, je komt er dus niet meer uit. HELP! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is toch een zandloper?
|
|
|||
|
|||
Die 3 sterretjes die achter de levels staan moet je die halen? Want de ene keer zijn ze alle 3 goud en de andere x maar 1?
|
|
||||
|
||||
Dat hoeft niet. Hoe hoger de score die je haald in een level. Hoe meer sterretjes je krijgt. Dus hoge score en zo weinig birds gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Angry Birds knuffels | dennis3 | Chat en geruchten | 7 | 15-07-11 18:40 |
Angry Birds loopt vast | amies100 | iPhone Games | 2 | 26-03-11 18:29 |
angry birds rio | shadelife | iPhone Games | 2 | 23-03-11 18:03 |
angry birds piono | berndbousard | iPhone Games | 1 | 09-02-11 15:33 |
Savegames Angry Birds | Macharrie | iPhone Games | 7 | 24-09-10 10:21 |
|
|