doodle jump multiplayer discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, een vriend van me wil mij uitnodigen voor een spelletje doodle jump , maar hij zegt dat ik een push bericht moet ontvangen , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
doodle jump multiplayer
hoi,
een vriend van me wil mij uitnodigen voor een spelletje doodle jump , maar hij zegt dat ik een push bericht moet ontvangen , maar die ontvang ik helemaal niet. Als ik hem wil uitnodigen ontvangt hij ook niets , bij hem lukt het wel met andere vrienden. wil iemand mij eens uitleggen wat ik moet doen? pushberichten staan aan of wie wil eens potje spelen , zodat ik kan zien of het aan hem ligt of niet..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeg het maar, ben vandaag rond kwart voor 12 thuis. Dus PM of plaats je Gamecenter naam even hier en dan stuur ik je wel een invite!
|
|||
|
|||
ik heet buffll , maar heb ik jou nie al als Fam. Wieffering?
en heb je ook whatsapp ofzo , als het niet lukt dat je het me kan uitleggen? |
|
||||
|
||||
Ja ik heb alles.
|
|
|||
|
|||
okéé , maar hoe moet ik je toevoegen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je naar Doodle Jump gaat, en dan multiplayer, en vervolgens invite friend. En dan mij zoeken. Probeer eens?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|