Beste app om iphone/ipad te tracken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na verlies/diefstal bestaat r een app om je iphone/ipad te beveiligen/beheren/tracken?!?! By blackberry kennen ze gratis de app: blackberry protect! Indien je bb kwyt is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste app om iphone/ipad te tracken
Na verlies/diefstal bestaat r een app om je iphone/ipad te beveiligen/beheren/tracken?!?!
By blackberry kennen ze gratis de app: blackberry protect! Indien je bb kwyt is kan je makkelyk je bb tracken via GPS, beveiligen dmv een wachtwoord of een message te sturen on screen met tekst enz!!! Kent apple dat ook?! Ik weet met MobileMe kon je dat doen! Als je Jaarlykse abo neemt! Maar MobileMe is nu Closed voor nieuwe inschrijvingen! Is r geen andere goede app?!?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, met iOS5 en via iCloud
|
|
||||
|
||||
Het kon (kan?) ook met de gratis "Find my iPhone" (deel)dienst van MobileMe.
|
||||
|
||||
Dat heet nog steeds zo, alleen tijdens installatie van iOS5 vraagt hij of je deze aan wilt zetten en zo ja, dan kan je je spullen tracen via iCloud.
|
|
||||
|
||||
[
Ik heb iPhone 4 en iPad 2, maar er iCloud is nog niet uit toch? Nu geen oplossing tijdelijk? QUOTE=XIII;710730]Het kon (kan?) ook met de gratis "Find my iPhone" (deel)dienst van MobileMe.[/QUOTE] dan vraagt hij op een me account om in te loggen... Ik heb geen "me" account :-( ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 15:11 ---------- en als ik inlog met mijn appstore account dan krijg ik volgende melding: Apple ID not Verified Go to Settings > Mail, Contacts, Calendars > MobileMe to take steps to activate your account! maar ik zie nergens onder Mail, Contacts, Calendars > "MobileMe" .. Raar toch!!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 15:12 ---------- Citaat:
Moet ik nu i5 ergens gaan zoeken en installen om deze oplossing te krijgen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je de reviews leest, heeft iedereen een probleem: Als ik inlog met mijn appstore account dan krijg ik volgende melding: Apple ID not Verified Go to Settings > Mail, Contacts, Calendars > MobileMe to take steps to activate your account! maar ik zie nergens onder Mail, Contacts, Calendars > "MobileMe" .. Raar toch!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gewoon wachten tot 12okt. en tot die tijd je iphone aan een ijzeren ketting om je nek hangen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het probleem is, me iPad is gister gestolen uit de kofferbak van me auto! ik word helemaal gek! recentelijk 3wkn geleden gekocht! ik wil nu me laptop en iPhone ook gaan beveiligen! Laatst gewijzigd door XIII; 07-10-11 om 17:22. Reden: Illegaal verzoek verwijderd |
|
||||
|
||||
Als hij op de ipad niet aan stond, dan kan je het wel shaken. Zoek gewoon in de appstore naar "Find my iphone" als die er nog is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik inlog met mijn appstore account dan krijg ik volgende melding: Apple ID not Verified Go to Settings > Mail, Contacts, Calendars > MobileMe to take steps to activate your account! maar ik zie nergens onder Mail, Contacts, Calendars > "MobileMe" .. Raar toch!! en nu? |
|
||||
|
||||
En als je naar me.com gaat?
|
|
||||
|
||||
Je moet Find My iPhone eerst activeren op je telefoon. Daarna kun je ook inloggen op me.com om je iPhone te traceren.
Ga op je iPhone naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Voeg account toe.. > Mobile Me > hier vul je Apple ID in
|
||||
|
||||
Citaat:
thnQ Wouter1984! hartelijk dank! dat miste ik!! ik ben nu binnen in "Find My iPhone" |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Je Iphone Tracken (bij diefstal) zonder MobileMe account? Het kan! | joj3 | iPhone Apps | 3 | 31-07-10 21:00 |
Iphone tracken | koenws | iPhone Apps | 6 | 22-10-08 20:47 |
|
|