Waarom kan ik geen fotos toevoegen met iphone op mijn facebook bedrijfspagina discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zelf uiteraard beheerder van mijn eigen bedrijfspagina op facebook. Nu wil ik fotos gaan uploaden vanaf mijn iphone naar een album op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom kan ik geen fotos toevoegen met iphone op mijn facebook bedrijfspagina
Ik ben zelf uiteraard beheerder van mijn eigen bedrijfspagina op facebook.
Nu wil ik fotos gaan uploaden vanaf mijn iphone naar een album op mijn bedrijfspagina op facebook. Maar ik zie nergens de optie in facebook waar ik een nieuw album kan aanmaken of fotos kan toevoegen aan een bestaand album? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
app, facebook, fotoalbum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes | tsiisfamke | iPhone Apps | 9 | 03-01-11 22:56 |
Kan je je fotos op iphone met wachtwoord beveiligen? | orli | iPhone algemeen | 16 | 28-12-10 18:47 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen | AssyriskaFF | iPhone algemeen | 1 | 06-10-09 13:22 |
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) | freemanfunky | Unlock [archief] | 3 | 02-05-08 17:20 |
|
|