iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Navigon T-mobile select storing (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/101767-navigon-t-mobile-select-storing.html)

jpwg001 19-10-11 14:47

Navigon T-mobile select storing
 
Hallo allemaal, vanochtend had ik mijn navigatie even nodig en wilde Navigon openen. Ik krijg echter steeds de melding 'Er kon geen verbinding met de server worden opgebouwd. probeer het later a.u.b. nog een keer.' Ligt dit aan de overschakeling naar iOS 5? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wie het weet, mag het zeggen.

M.v.g.

jpwg001

Frantori 19-10-11 21:06

Hoi jpwg001,

Ik heb het zelfde probleem. Ook vandaag de eerste keer Navigon gestart na de iOS-5 update. Krijg ook die melding.
Iemand een idee.

groet
Frantori

iPal 19-10-11 23:09

Het ligt niet aan de update naar iOS5; na de opdate heeft ie het maandag jl. prima gedaan, maar vandaag idd dezelfde melding...

proserv 20-10-11 00:14

Heb hetzelfde probleem en heb nog geen iOS5 update

jpwg001 20-10-11 09:44

Al iemand contact gehad met T-mobile en/of navigon?

Zwaul 20-10-11 10:49

iemand een idee of de "gewone" versie van Navigon wel werkt? Als dat wel werkt zou het namelijk een storing zijn tussen T-Mobile en Navigon. Als dat ook niet werkt dan ligt het aan Navigon zelf.

apie1961 20-10-11 10:59

gelukkig, ben niet de enige
 
dacht al dat het aan mij lag, heb het eraf geflikkerd en opnieuw gedownload, probleem niet verholpen. ZIjn de storingen alleen voor de gratis versie (via t-mobile) of voor alle versies?

Zwaul 20-10-11 11:09

ik heb Navigon aan de telefoon gehad. het is voor alle users. dus niet alleen T-Mobile.
er ligt een server van Navigon uit. er hebben al 3 mensen ingebeld en ze zetten het door middels een case naar een hogere prio.

Amien 20-10-11 11:09

De "gewone" versie werkt wel gewoon. Wellicht ligt het aan de t-mobile check die in de "t-mobile" versie zit.

Zwaul 20-10-11 11:12

@Amien
Dan lijkt het erop dat niet iedereen verbinding maakt met dezelfde server.

jpwg001 20-10-11 11:15

Welk nummer heb je gebeld, Zwaul? Dan bel ik ze ook nog. Wil er ook wel wat meer van weten. Zit iedereen met de storing in de regio Eindhoven?

Zwaul 20-10-11 11:17

van de site van Navigon:
Klanten uit Nederland bellen: 0900-0400468
Starttarief 0,045€. Iedere minuut kost 0,30€ (vanuit het vaste telefoonnet, voor het mobile telefoonnet gelden andere prijzen).
Onze klantenservice staat u van maandag tot en met vrijdag van 10 tot 18 uur ter beschikking (wettelijke feestdagen uitgezonderd).

jpwg001 20-10-11 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwaul (Bericht 721043)
van de site van Navigon:
Klanten uit Nederland bellen: 0900-0400468
Starttarief 0,045€. Iedere minuut kost 0,30€ (vanuit het vaste telefoonnet, voor het mobile telefoonnet gelden andere prijzen).
Onze klantenservice staat u van maandag tot en met vrijdag van 10 tot 18 uur ter beschikking (wettelijke feestdagen uitgezonderd).

Heb je lange wachttijden ervaren?

Zwaul 20-10-11 11:28

nee, maar ik werd doorgeschakeld naar de Engelse klantenservice

Dezorian 20-10-11 11:43

Zelfde probleem ondervonden. iPhone4 firmware 4.3.1 gejailbreaked

jpwg001 20-10-11 15:56

Ik heb zojuist de app weer een keer opgestart en het lijkt nu te werken!

Dezorian 20-10-11 16:15

Confirmed. Bij mij werkt het ook weer. :d

Maanen 12-06-12 17:05

Ik zit nu in Frankrijk en krijg de melding kan niet met de server verbinden navigon er opnieuw opgezet maar geen resultaat. Help

Maanen 31-07-12 20:35

Navigon server werkt niet meer
 
Het probleem met Navigon server is volledig op gelost bij mij.
Via email hebben de mensen van Navigon mij uitstekend geholpen, het heeft mij een paar dagen gekost maar het werkt weer perfect.
Men moest van mij de gegevens van de Iphone hebben zoals de versie van de Iphone de versie van de Navigon en nog een paar gegevens van de Iphone.
Ik kan het aan raden om via E-mail contact op tenemen met Navigon.
Hulde aan Navigon..:D:D

jpwg001 09-08-12 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maanen (Bericht 811454)
Het probleem met Navigon server is volledig op gelost bij mij.
Via email hebben de mensen van Navigon mij uitstekend geholpen, het heeft mij een paar dagen gekost maar het werkt weer perfect.
Men moest van mij de gegevens van de Iphone hebben zoals de versie van de Iphone de versie van de Navigon en nog een paar gegevens van de Iphone.
Ik kan het aan raden om via E-mail contact op tenemen met Navigon.
Hulde aan Navigon..:D:D

Weet je nu wat er loos was?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.