Navigon T-mobile select storing

Navigon T-mobile select storing discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, vanochtend had ik mijn navigatie even nodig en wilde Navigon openen. Ik krijg echter steeds de melding 'Er kon geen verbinding met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 October 2011, 14:47
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard Navigon T-mobile select storing

Hallo allemaal, vanochtend had ik mijn navigatie even nodig en wilde Navigon openen. Ik krijg echter steeds de melding 'Er kon geen verbinding met de server worden opgebouwd. probeer het later a.u.b. nog een keer.' Ligt dit aan de overschakeling naar iOS 5? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wie het weet, mag het zeggen.

M.v.g.

jpwg001
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19 October 2011, 21:06
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 March 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi jpwg001,

Ik heb het zelfde probleem. Ook vandaag de eerste keer Navigon gestart na de iOS-5 update. Krijg ook die melding.
Iemand een idee.

groet
Frantori
  #3  
Oud 19 October 2011, 23:09
» iPhone NL 16GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 December 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 3
Standaard

Het ligt niet aan de update naar iOS5; na de opdate heeft ie het maandag jl. prima gedaan, maar vandaag idd dezelfde melding...
  #4  
Oud 20 October 2011, 00:14
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 19 September 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb hetzelfde probleem en heb nog geen iOS5 update
  #5  
Oud 20 October 2011, 09:44
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Al iemand contact gehad met T-mobile en/of navigon?

Laatst gewijzigd door jpwg001; 20 October 2011 om 11:21.
  #6  
Oud 20 October 2011, 10:49
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

iemand een idee of de "gewone" versie van Navigon wel werkt? Als dat wel werkt zou het namelijk een storing zijn tussen T-Mobile en Navigon. Als dat ook niet werkt dan ligt het aan Navigon zelf.
  #7  
Oud 20 October 2011, 10:59
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 20 October 2011
Berichten: 1
Standaard gelukkig, ben niet de enige

dacht al dat het aan mij lag, heb het eraf geflikkerd en opnieuw gedownload, probleem niet verholpen. ZIjn de storingen alleen voor de gratis versie (via t-mobile) of voor alle versies?
  #8  
Oud 20 October 2011, 11:09
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

ik heb Navigon aan de telefoon gehad. het is voor alle users. dus niet alleen T-Mobile.
er ligt een server van Navigon uit. er hebben al 3 mensen ingebeld en ze zetten het door middels een case naar een hogere prio.
  #9  
Oud 20 October 2011, 11:09
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 December 2008
Berichten: 88
Standaard

De "gewone" versie werkt wel gewoon. Wellicht ligt het aan de t-mobile check die in de "t-mobile" versie zit.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #10  
Oud 20 October 2011, 11:12
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

@Amien
Dan lijkt het erop dat niet iedereen verbinding maakt met dezelfde server.
  #11  
Oud 20 October 2011, 11:15
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Welk nummer heb je gebeld, Zwaul? Dan bel ik ze ook nog. Wil er ook wel wat meer van weten. Zit iedereen met de storing in de regio Eindhoven?
  #12  
Oud 20 October 2011, 11:17
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

van de site van Navigon:
Klanten uit Nederland bellen: 0900-0400468
Starttarief 0,045€. Iedere minuut kost 0,30€ (vanuit het vaste telefoonnet, voor het mobile telefoonnet gelden andere prijzen).
Onze klantenservice staat u van maandag tot en met vrijdag van 10 tot 18 uur ter beschikking (wettelijke feestdagen uitgezonderd).
  #13  
Oud 20 October 2011, 11:22
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwaul Bekijk bericht
van de site van Navigon:
Klanten uit Nederland bellen: 0900-0400468
Starttarief 0,045€. Iedere minuut kost 0,30€ (vanuit het vaste telefoonnet, voor het mobile telefoonnet gelden andere prijzen).
Onze klantenservice staat u van maandag tot en met vrijdag van 10 tot 18 uur ter beschikking (wettelijke feestdagen uitgezonderd).
Heb je lange wachttijden ervaren?
  #14  
Oud 20 October 2011, 11:28
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

nee, maar ik werd doorgeschakeld naar de Engelse klantenservice
  #15  
Oud 20 October 2011, 11:43
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 February 2009
Berichten: 6
Standaard

Zelfde probleem ondervonden. iPhone4 firmware 4.3.1 gejailbreaked
  #16  
Oud 20 October 2011, 15:56
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Ik heb zojuist de app weer een keer opgestart en het lijkt nu te werken!
  #17  
Oud 20 October 2011, 16:15
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 February 2009
Berichten: 6
Standaard

Confirmed. Bij mij werkt het ook weer.
  #18  
Oud 12 June 2012, 17:05
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 February 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik zit nu in Frankrijk en krijg de melding kan niet met de server verbinden navigon er opnieuw opgezet maar geen resultaat. Help
  #19  
Oud 31 July 2012, 20:35
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 February 2012
Berichten: 2
Thumbs up Navigon server werkt niet meer

Het probleem met Navigon server is volledig op gelost bij mij.
Via email hebben de mensen van Navigon mij uitstekend geholpen, het heeft mij een paar dagen gekost maar het werkt weer perfect.
Men moest van mij de gegevens van de Iphone hebben zoals de versie van de Iphone de versie van de Navigon en nog een paar gegevens van de Iphone.
Ik kan het aan raden om via E-mail contact op tenemen met Navigon.
Hulde aan Navigon..
  #20  
Oud 9 August 2012, 16:44
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maanen Bekijk bericht
Het probleem met Navigon server is volledig op gelost bij mij.
Via email hebben de mensen van Navigon mij uitstekend geholpen, het heeft mij een paar dagen gekost maar het werkt weer perfect.
Men moest van mij de gegevens van de Iphone hebben zoals de versie van de Iphone de versie van de Navigon en nog een paar gegevens van de Iphone.
Ik kan het aan raden om via E-mail contact op tenemen met Navigon.
Hulde aan Navigon..
Weet je nu wat er loos was?
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Navigon t-mobile Select: van kastje naar de muur MAJDijkstra iPhone Navigatie 2 24 August 2011 11:27
Navigon Select hvz iPhone Navigatie 0 15 January 2011 21:38
Navigon Select T-mobile (Ben) wil niet openen. amsterdam2226 iPhone Navigatie 4 9 December 2010 14:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.