office2Plus downgrade? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb Office2plus, naar tevredenheid. Echter sinds een upgrade naar versie 4.0.3 kan ik een wachtwoord beschermd word bestand niet meer openen...kan ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
office2Plus downgrade?
Hi,
Ik heb Office2plus, naar tevredenheid. Echter sinds een upgrade naar versie 4.0.3 kan ik een wachtwoord beschermd word bestand niet meer openen...kan ik nog terug naar de vorige versie? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt helaas toch aan office2plus hebben ze bekend. Er komt een update echter mijn bestand is hierdoor zeer waarschijnlijk wel corrupt geworden...moet ik de backup file even nemen. Tja, had ik die maar....hoe kun je afzonderlijke bestanden uberhaubt backuppen met itunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi....een backup van bestanden is dan dus niet mogelijK?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Belangrijke afzonderlijke bestanden kan je met sommige apps wel synchroniseren met iTunes. Ik ben bijna zeker dat Office2Plus dat ook kan. Of, indien mogelijk, zet je afzonderlijke bestanden in Dropbox of zoiets. /offtopic/ Het is jammer dat je geen Mac hebt want dan had je in twee minuten met Time Machine kunnen downgraden naar de vorige versie van Office2Plus. /ontopic/ Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-11-11 om 22:56. |
|
|||
|
|||
ok, jammer dan...bedankt voor de info in elk geval!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
downgrade 4.3.5 | Mickeymii | iPhone algemeen | 11 | 24-09-11 23:54 |
iPhone: 4.1 Downgrade > 4.0 | GamerPrime | Jailbreak | 2 | 21-01-11 21:53 |
iPod touch: Downgrade | IpodDemon | Jailbreak | 9 | 28-07-10 08:52 |
downgrade 4.0 | Sebastiaanvankemenade | iPhone algemeen | 0 | 10-07-10 12:08 |
Downgrade 3.1.3 Help! | bvt1977 | Archief | 1 | 21-02-10 19:19 |
|
|