//

Flogs agenda in combinatie met iCloud

Flogs agenda in combinatie met iCloud discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden, Lees goed wat mijn vraag is, zodat er geen misverstanden ontstaan. Op dit moment heb ik mijn iPhone agenda gesynchroniseert met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 18:45
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Question Flogs agenda in combinatie met iCloud

Beste Forum leden,

Lees goed wat mijn vraag is, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Op dit moment heb ik mijn iPhone agenda gesynchroniseert met mijn iCloud account.
Dit betekent dat wanneer ik een agenda item op mijn iPhone zet, dit automatisch secondes later op iCloud verschijnt. Dit werkt vica versa ook!

Nu heb ik via de site FLOGS (bekend bij de mensen?) 2 agenda's aan mijn iPhone agenda toegevoegd. Dit zijn het speelschema van mijn favoriete voetbal club, en een agenda met ons zaalvoetbal team programma.
Bij een normaal agenda item dat ik via mijn Iphone agenda item aanmaak, kan ik de iCloud agenda aanklikken. Hierdoor komt deze afspraak ook netjes op iCloud te staan.

Nu komt mijn vraag!
Is er een mogelijkheid dat ik deze iCloud functie ook aanklik voor deze agenda's die ik via FLOGS heb geconfigureerd.
Waarschijnlijk weten alleen personen dit, die ervaring met FLOGS hebben. Maar wie weet leest de gewenste persoon dit. Zelf kom ik er niet achter hoe ik deze FLOGS agenda's OOK in mijn iCloud krijg. Je kunt ze namelijk geen agenda toewijzen zoals dat wel kan met een nieuw normaal agenda item dat je op je iPhone aanmaakt.

Alvast voor het lezen, en de eventueel oplossingen. En wie weet is het wel gewoon (nog) niet mogelijk.

Mvg,

Alex

Bijlage,
Welcome to Flogs!
(over deze site gaat het)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 10:32
whaan whaan is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maassluis
Berichten: 55
Standaard Agenda iCloud

Ook ik heb dit probleem met mijn abonnement van mijn voetbalclub en het
Nederlands elftal.
Abonnemeten zijn van de website MarkthisDate.
Deze neemt iCloud niet over in de agenda.
Dus vink ik ze wel aan in de standaard agenda van de iPad, zodat ze wel in mijn agenda voorkomen.
Alleen staan ze dus niet in de agenda van iCloud.

whaan
  #3  
Oud 26-10-11, 10:45
FlogsNiels FlogsNiels is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste heren (en gebruikers die hierna komen en wellicht hetzelfde probleem hebben)

Het klopt dat er op dit moment nog geen mogelijkheid is om geabonneerde agenda's in iCloud te zetten. Onze IT-afdeling is er mee bezig, maar een oplossing is er op dit moment nog niet. Dit is overigens een functie die iCloud simpelweg nog niet aanbied.

Een work around hiervoor is dat je de agenda rechtstreeks in je iPhone/iPad zet en deze ook zet op je PC/Mac thuis en eventueel andere platformen. Deze synchoniseren dan zichzelf vanuit de database van Flogs, maar dit gaat buiten de functionaliteit van iCloud om. Waar je dan wel op moet letten is dat je in iTunes de kalender niet mee-synchroniseert anders heb je de kalender dubbel in je iPhone/iPad staan.

Let wel, ik praat hier namens Flogs. Het kan zijn dat MarkThisDate volgens dezelfde structuur werkt, maar dat weet ik niet zeker.

Mocht iemand verder vragen hebben, we proberen ze zoveel mogelijk op te lossen via het forum. Mocht je geen duidelijk antwoord op je vraag krijgen dan kun je een ticket aanmaken op Flogs Support

Groet Niels

Laatst gewijzigd door FlogsNiels; 26-10-11 om 10:59.
  #4  
Oud 26-10-11, 10:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mocht het echt niet werken: in Google Calendar werkt dit wel...

(ik gebruik de Google cloud ipv iCloud)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail agenda synchroniseren met icloud ralphvlassak iCloud 9 17-02-12 18:51
gmail agenda synchroniseren met icloud ralphvlassak iCloud 5 19-12-11 22:35
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda schauwers iCloud 0 23-10-11 22:48
Flogs syncen met Mobile.Me ? Xirtam iPhone Apps 3 03-06-10 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.